Vara începe cu un gust foarte bun și atât. Și anul acesta, Pepsi promite un gust foarte bun și atât. Fără veri spectaculoase, fără vacanțe perfecte cu prieteni perfecți, fără povești superficiale. E o vară în care tinerii sunt îndemnați să se distreze exact așa cum vor ei, fără promisiunea că vor avea parte de momente perfecte, ci doar de gustul legendar Pepsi.
De aceea, brandul lansează campania „Gust foarte bun și atât.”, o campanie prin care renunță la clișeele de advertising, iar mesajul devine un tool prin care publicul și, mai ales, cei din Gen Z sunt îndemnați indirect să trăiască o vară pe gustul lor. Așa cum le place și nimic mai mult.
O experiență senzorială în digital
Pepsi continuă să surprindă prin inovație și experiențe digitale pentru consumatorii săi, de aceea, ca parte din campanie, a lansat un landing page senzorial prin care userii pot explora „gustul” Pepsi printr-o mecanică simplă, fără reguli complicate.
Odată ajunși pe site, vizitatorii se pot lăsa ghidați de sunete și animații special construite să-i ajute în găsirea dozelor de Pepsi, care le pot aduce ca premiu din colecția Pepsi X HAMZA, ce conține 4 piese în ediție limitată.
Experiența din digital este continuată și în offline, iar cei care vor să încerce cu adevărat gustul legendar Pepsi sunt invitați să participe la Pepsi Taste Challenge, un eveniment prin care oamenii se pot bucura de gustul foarte OK și atât.
"Campania de vară a brandului Pepsi propune o experiență integrată consumatorilor, mizând, din nou, pe mixul dintre offline și digital. De această dată, legendara provocare a gustului – Pepsi Taste Challenge, a fost tradusă și-n digital printr-un landing page senzorial, ce le oferă utilizatorilor ocazia nu doar de a experimenta «gustul foarte bun și atât» al Pepsi, dar și de a câștiga un premiu din colecția Pepsi x HAMZA.
Iar implementarea acestui landing page senzorial ne bucură cu atât mai mult cu cât este pentru prima dată când reușim, alături de partenerii noștri, să ducem în digital o experiență gândită pentru offline. Simplu, fără clișee de comunicare sau reguli complicate."
Laurențiu Ion, Head of Digital and Media, PepsiCo RomâniaVara asta ne-am propus alături de Pepsi să facem lucrurile un pic altfel, așa că am decis să punem la sertar celebrul “trimite-codul-și-câștigă” și să încercăm ceva mai playful pentru a lansa cum trebuie o super-colecție OK și-atât. Am muncit, dar ne-am și jucat, iar în final ne-a ieșit.", Andrei Nica, Group Creative Director, Leo Burnett.
Campania Pepsi va continua vara asta cu o serie de surprize atât în offline, cât și în online așa că stay tuned și hai la Pepsi Taste Challenge să încerci gustul legendar Pepsi.
Participă aici.
Echipa:
Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Cosmin Sova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România
Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Laura Patrașcan - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter
Maria Zvîncă - Head of Content & Social Media
Laura Moisă – production & styling // Est.Now
Ștefan Hamza – Atelier Hamza
OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Andrei Vârlan – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive
Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director
Gamify a Business
Project Manager: Diana Dragomir
Game Designer: Costin Dragomir
UX/UI: Alexandru Nedelcu & Marius Apostol
3D: Bogdan Ivanov, Greta Nedelcu
Codestage
Senior Software Architect: Andrei Patrascu
Senior Software Engineer: Rares Dragutu & Calin Marin