Cum să faci trecerea de la student în ONG la profesionist angajat cu normă întreagă?

Cum să faci trecerea de la student în ONG la profesionist angajat cu normă întreagă?

BAT lansează programul de recrutare Global Graduate destinat studenților și absolvenților din România.

Dacă vrei ca primul tău job plătit să fie unul într-un climat profesionist, unde vei avea parte de provocări, dar și de ajutor de la colegi când vei întâmpina dificultăți, programul  Global Graduate lansat de BAT este pentru tine. Intră pe site-ul BAT  și poți alege unul dintre cele trei programe Global Graduate în departamentul de Marketing, HR sau Finance.

În cadrul campaniei de promovare a programului Global Graduate, specialiști BAT în poziții de senior și absolvenți ai programului din anii precedenți – junior managers din marketing și HR îți povestesc într-un Q&A onest și relaxat despre experiența lor în cadrul companiei și despre cum să îți setezi așteptările dacă îți dorești să aplici la unul dintre job-urile entry level disponibile la BAT. 

Global Graduate este un program de management trainee accelerat în care ai ocazia să experimentezi timp de 18 luni alături de echipe dedicate și mentori, în diferite funcțiuni ale departamentelor din care vei face parte. Dacă ești pasionat de marketing, vei avea oportunitatea să ai rotații în brand, strategic planning & insights, activation sau trade & distribution, având ocazia să înveți cum se concepe o strategie de lansare a unui produs și până la distribuția acestuia în piață. În HR descoperi sub-domenii precum Business Partnering, Talent Acquisition & Employer Branding, Reward, Performance sau Learning & Development. Dacă ești un om al cifrelor și îți dorești o carieră în departamentul financiar, atunci rotațiile de corporate & commercial finance din Finance Global Graduate Programme te-ar putea ajuta să îți clădești o carieră de succes.

Principalul beneficiu al unui viitor global graduate - student sau absolvent de facultate, constă în abilitatea de a evolua extrem de rapid la o poziție de junior manager, în climatul compus de profesioniști pregătiți să împărtășească din experiența lor și în nenumăratele oportunități de networking & vizibilitate asupra proiectelor în care va fi implicat.

Printre alte beneficii se numără și programul flexibil de lucru, un pachet salarial competitiv, care include bonus anual și de vacanță, acces la programe de training specializate si sansa de a participa la o academie globala de 2 săptămâni, din care fac parte peste 180 de global graduates din întreaga lume.

Ideea creativă a campaniei promovează diversitatea aptitudinilor la locul de muncă. Puterea angajatului constă astfel în abilitatea lui de a fi diferit. Nu mai bun, ci diferit; și pune accentul pe calități precum ambiția, dorința de a lucra la standarde înalte, puterea de a îndrăzni prin inovație, pasiune și perseverență.

Înainte să aplici la jobul care ți se potrivește pe site-ul BAT nu trebuie să știi decât răspunsul la întrebarea – Pe tine ce te face de neoprit?

BAT România este liderul pieței de tutun locale și unul dintre angajatorii de top din țară cu aproximativ 3.000 de locuri de muncă bine plătite în cadrul celor trei companii din România. Compania investește în dezvoltarea profesională a angajaților, oferindu-le programe de pregătire continuă cu o investițíe medie per angajat de peste 1.500 de euro/an.

În 2020, BAT a anunțat asumarea unor obiective ambițioase privind reducerea impactului afacerii sale asupra sănătății, atingerea excelenței în protejarea mediului, dezvoltarea unui impact social pozitiv și reiterarea angajamentului pentru politici comerciale corecte și responsabile. De asemenea, pentru BAT un element central în dezvoltarea unui viitor mai bun (A Better Tomorrow™) reprexintă și Susținerea unei culturi organizaționale în care angajații sunt încurajați să se dezvolte, să crească și să inoveze într-un mediu divers și incluziv.

  • BAT este prezentă pe piața din România de 25 ani. Impactul BAT în economia României în această perioadă este de 125 de miliarde de euro*
  • În 2021, BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv. Compania a plătit aproape 11 miliarde de lei la bugetul de stat anul trecut.
  • BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
  • BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul.
  • BAT este activă în România prin fabrica de la Ploiești, a doua cea mai mare fabrică a grupului din Europa, compania de distribu­ție BAT Trading și centrul de servicii integrate din București - Global Business Services (GBS).

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*.

Compania continuă să susțină clar că fumatul cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternative cu un risc redus dovedit științific**. Pentru aceasta, BAT se transformă într-o companie orientată integral spre consumatori, cu mai multe categorii de produse de larg consum. 

Obiectivul BAT este de a ajunge la 50 de milioane de consumatori ai produselor sale care nu ard tutunul până în 2030 și de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii de produse, până în 2025. BAT și-a stabilit obiective extinse de sustenabilitate, inclusiv atingerea pragului de zero emisii de dioxid de carbon provenite din propriile activități (Scop 1 și 2) până în 2030, eliminarea plasticului de unică folosință nenecesar și tranziția integrală la ambalaje de plastic reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025.

BAT are peste 53.000 de angajați și operează în peste 180 de țări. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în anul 2020 și un profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.

Portofoliul strategic al companiei conține mărcile globale de țigări și o gamă tot mai extinsă de produse cu riscuri reduse*. Noile categorii de produse ale companiei includ țigări electronice, produse care încălzesc tutunul, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 3 milioane față de anul anterior.

*Studiu independent Civitta, 2021
**Bazat pe dovezi științifice și pe trecerea completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de riscuri și provoacă dependență

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related