Bolt, cel mai mare operator de trotinete electrice din Europa, lansează o campanie globală – adaptată la nivel naţional – de promovare a regulilor de siguranţă pentru utilizatorii trotinetelor electrice. Campania se va desfăşura online (Facebook & Instagram) şi offline (OOH). Vizualurile acesteia sunt inspirate de cultura motocicliştilor şi au rolul de a-i îndemna pe utilizatorii de trotinete să le urmeze sfaturile, deoarece aceştia sunt recunoscuţi pentru spiritul de comunitate, grija pentru mijlocul de transport şi respectul faţă de ceilalţi participanţi la trafic.
Andreea Magraon, Marketing Manager Bolt Romania, spune: „Trotineta electrică este atât un mijloc de transport sustenabil şi prietenos cu mediul, cât şi un mod de a te bucura de călătoriile urbane pe distanţe scurte. O trotinetă, un pasager şi Spune-mi cum parchezi, ca să-ţi spun cine eşti sunt doar două exemple de mesaje pe care le-am ales în această campanie, pentru că reflectă situaţii care pot crea neplăceri în trafic. Considerăm că este foarte important să discutăm cu utilizatorii noştri, iar pentru asta am ales cultura motocicliştilor, care pune mult preţ pe libertate, dar, în acelaşi timp, este foarte responsabilă şi are valori bine definite. Respectul, libertatea de a călători în siguranţă, de a fi cool şi a te baza pe propriile abilităţi în trafic sunt valori care trebuie să vină din interiorul nostru. Acesta este modelul pe care vrem să-l cultivăm, modelul unei culturi bazate în principal pe educaţia utilizatorilor şi evitarea comportamentelor neadecvate.”
În posterele outdoor şi în vizualurile din social media, utilizatorii sunt încurajaţi să respecte regulile de circulaţie, să nu consume alcool, să fie atenţi la semafor şi să folosească pistele speciale, acolo unde acestea sunt disponibile. De asemenea, Bolt recomandă pasagerilor să poarte cască de protecţie şi, înainte de utilizare, să verifice dacă trotineta este în perfectă stare de funcţionare – roţile sunt umflate corespunzător, frâna nu este slăbită, bateria este suficient încărcată, iar acceleraţia răspunde bine la apăsare.
Parcarea trotinetelor este un subiect foarte important, de aceea Bolt recomandă mereu utilizarea unei zone desemnate, pentru a nu pune în pericol pietonii sau a bloca anumite căi de acces esenţiale.
Bolt este super aplicația europeană cu misiunea de a face mobilitatea urbană mai accesibilă, sigură și sustenabilă.
Bolt are 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 400 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.