Pepsi și HAMZA lansează „O colecție foarte OK și atât” în ediție limitată

Pepsi și HAMZA lansează „O colecție foarte OK și atât” în ediție limitată

E vara în care spunem lucrurilor pe nume. Iar în campania de anul acesta, Pepsi promite doar ce poate să ofere cu adevărat – un gust foarte bun și atât. Fără promisiunea unor veri spectaculoase, a unor vacanțe perfecte cu prieteni perfecți și fără povești superficiale. E o vară în care tinerii sunt îndemnați să se distreze exact așa cum vor ei, fără promisiunea că vor avea parte de momente perfecte, ci doar de gustul legendar Pepsi.  

 „Gust foarte bun și atât.”, o campanie prin care Pepsi renunță la clișeele de advertising, iar Gen Z sunt îndemnați indirect să trăiască o vară pe gustul lor. Așa cum le place și nimic mai mult.

 

O colecție foarte OK și atât

Da, se întâmplă! Nu numai că Pepsi lansează o colecție de haine bună de purtat cu orice ocazie, dar este în colaborare cu un cunoscut brand local și sustenabil, HAMZA.

Colecția – numită O colecție foarte OK și atât – este fix dropul de care orice GEN Z are nevoie vara asta, cât să se distreze exact așa cum îi place. De la tricouri brodate și bune de purtat în orice outfit, bucket hat cu care să te flexezi la orice festival, borsetă în care să-ți cari dozele de Pepsi, până la șosete pe care să le porți inclusiv cu sandale. Pentru că da, e foarte OK și atât să porți șosete cu sandale, de ce nu?!

Stilul celor 4 piese din colecție sunt inspirate din ADN-ul Pepsi și transpuse în viziunea designerului Ștefan HAMZA și are ca scop să ofere tinerilor fix libertatea de exprimare de care au nevoie ca să trăiască o vară foarte OK și atât. Fără presiunea de a arăta într-un anume fel. 

 

"O colecție foarte OK și atât nu e genul de colecție care să-ți promită marea cu sarea și nici nu te va face să arăți ca pe catwalk. Dar poate fi exact ce ai nevoie pentru orice eveniment sau activitate. Vrei să mergi să iei pâine cu ea? Foarte OK.

Vrei să o porți în timp ce bei Pepsi și te joci pe laptop? Foarte OK și asta.

Sau în timp ce urci pe munte? Tot foarte OK.

Pentru că orice îți propui să faci vara asta sigur va fi foarte OK. Doar că vei fi îmbrăcat destul de cool cât să apeși din greșeală pe butonul de făcut poze. :)"
Bianca Muscalu, copywriter Leo Burnett.

"Onestitatea este mantra noastră în aceasta vară.  Am trăit cu toții pe pielea noastră sentimentul acela refreshing când spunem lucrurilor pe nume și am zis că e momentul să o punem în aplicare în cadrul campaniei „Gust foarte bun și atât”. De câțiva ani ne punem amprenta în materie de obiecte vestimentare, iar anul acesta suntem bucuroși de colaborarea cu Hamza, pentru că simțim că am reușit să aducem la viață în stilul Pepsi un mesaj foarte relevant pentru targetul nostru central - Gen Z"
Ioana Petrovici, Brand Manager Pepsi.

Colecția face parte dintr-o promoție foarte ok și atât, în care oamenii sunt invitați să descopere în digital experiența Pepsi. Cu ajutorul unui site senzorial, aceștia trebuie să-și urmeze gustul, să descopere dozele de Pepsi și pot intra în tragerea la sorți pentru una dintre piesele din colecția în ediție limitată.

 

Colecția Pepsi X Hamza este aici.

 

Echipa:

Pepsi

  • Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
  • Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
  • Cosmin Sova - Junior Brand Manager
  • Ioana Petrovici - Brand Manager
  • Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett

  • Diana Alexa - Managing Director
  • Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
  • Ana Miculescu - Business Director
  • Florina Simon – Senior Digital Account Manager
  • Roxana Pascal - Digital Account Executive
  • Georgiana Călin – Digital Account Executive
  • Laura Patrașcan - Social Media Manager
  • Oana Năstase – Sr. Digital Planner
  • Adriana Pascan - Creative Director
  • Andrei Nica - Group Creative Director
  • Mara Sabau - Art Director
  • Bianca Muscalu - Copywriter
  • Maria Zvîncă - Head of Content & Social Media
  • Laura Moisă – production & styling // Est.Now
  • Ștefan Hamza – Atelier Hamza

OMD

  • Razvan Meirosu - Media Director
  • Andrei Vârlan – Digital Manager
  • Ana Vieru - Digital Manager
  • Sebastian Stroescu - Digital Executive
  • Maria Ilie - Media Manager
  • Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation

  • Giovanni Francesco - Head of wow
  • Elena Mărgărit - Influential Director
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related