Oxygen semnează proiectele speciale OPPO sub umbrela Unlimited Me, In Portrait

Oxygen semnează proiectele speciale OPPO sub umbrela Unlimited Me, In Portrait
Sînziana Focșa, Strategic Planner/ Teodora Țeican, Senior Social Media Manager Oxygen

Agenția integrată de comunicare Oxygen semnează proiectele speciale ale OPPO, lider mondial în tehnologie, desfășurate sub semnătura regională Unlimited Me, In Portrait, cu declinări la Art Safari și pe coperta publicației ELLE.

„Împreună cu echipa OPPO am gândit o campanie care arată personalitatea artistică a brandului. Colaborările cu oameni foarte talentați, printre care Tibi Vîntur, echipele Art Safari și ELLE, ne-au ajutat să demonstrăm că poți obține portrete cu valoare artistică dacă îmbini viziunea, inspirația și tehnologia unui device precum OPPO Reno7 Lite 5G”, a declarat Sînziana Focșa, Strategic Planner Oxygen.

Conceptul Unlimited Me, In Portrait a fost adaptat local pentru a integra eficient parteneriatul cu Art Safari, eveniment unic în peisajul cultural românesc, și capacitatea remarcabilă de a crea portrete a noului OPPO Reno7 Lite 5G, telefon oficial Art Safari, dar și smartphone-ul cu care Tibi Vîntur a creat expoziția OPPO de la festival. 

În cadrul campaniei, Tibi Vîntur, creator digital, art director și fotograf de modă, a realizat, cu același OPPO Reno7 Lite 5G, și o serie de portrete pentru coperta revistei ELLE, în zone importante ale festivalului Art Safari.

Expoziția de portrete din cadrul Art Safari și colaborarea cu ELLE sunt inspirate de principalii artiști ai festivalului Picasso, Dali și Falla. Fotografiile realizate cu OPPO Reno7 Lite 5G au o calitate și claritate remarcabilă, ce poate fi observată cu ușurință pe coperta revistei și în portretele expuse, și demonstrează cum se poate crea artă prin tehnologie.

„La început, strategia de social media a vizat expunerea comunității la portrete extraordinare, realizate cu telefonul de creatori de conținut valoroși, cu scopul de a inspira următoarea generație de pasionați de artă. Am continuat cu recomandări pentru comunitatea OPPO, behind the scenes de la sedințele foto, tutoriale online și workshopuri offline, ca apoi să dăm ocazia fanilor să își testeze viziunea artistică în cadrul competiției Reno Academy”, adaugă Teodora Țeican, Senior Social Media Manager Oxygen.

Ca parte a campaniei, până pe 16 iulie, este în derulare și Reno Academy – o platformă în cadrul căreia pasionații de fotografie își pot înscrie cele mai frumoase portrete realizate de ei cu propriul telefon, folosind #RenoAcademy și tag @oppomobilero, pentru a intra în cursa pentru un OPPO Reno7 Lite 5G. Pe durata proiectului, pe pagina de Instagram a OPPO, pasionații de fotografie pot afla sfaturi despre portretele perfecte, dar și alte propuneri creative venite din partea fotografilor parteneri. 

La începutul acestui an, Oxygen a fost selectată agenția de comunicare pentru brandul OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei. Oxygen coordonează serviciile de relații cu presa, social media și influencer marketing.

OPPO este unul dintre liderii mondiali în domeniul dispozitivelor inteligente. Încă de la lansarea primului telefon „Smiley Face”, în 2008, OPPO și-a urmărit obiectivul de a crea produse care să integreze o sinergie perfectă între elementele de estetică și tehnologie inovatoare. Astăzi, OPPO oferă clienților un portofoliu larg de dispozitive inteligente, în frunte cu seriile Find și Reno, sistemul de operare ColorOS, precum și serviciile de rețea, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO este prezent în peste 50 de țări și regiuni, având peste 40.000 de angajați care își propun crearea unei vieți mai bune pentru utilizatorii din întreaga lume.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Enel, Arctic, Beko, Grundig, Farmec, Garanti BBVA, Vodafone, Olympus, Moncler, Betano, Nestlé, Skoda, VEKA România, Siniat-Grupul Etex, Tenaris, Baneasa Shopping City, Prime Kapital, Selgros, Aquila, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighișoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s România, Jerry’s Pizza, Sony Pictures AXN, Skechers, Dentons, Beciul Domnesc, Johnnie Walker, Moneygram, Green Cola și mulți alții.

Oxygen este un partener exclusiv în România pentru grupul The Economist și, împreună cu Hazlis & Rivas, organizează, pe plan local, evenimente de anvergură din seria The Economist Conferences. Misiunea Oxygen este de a crește, în mod sustenabil, brand-uri și business-uri, prin insight-uri, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related