Parteneriat strategic pe piata de media digitala. Ringier isi intareste pozitia de leader al regiilor online printr-un parteneriat cu cea mai puternica regie de TV - Thematic Channels

Parteneriat strategic pe piata de media digitala. Ringier isi intareste pozitia de leader al regiilor online printr-un parteneriat cu cea mai puternica regie de TV - Thematic Channels

Ringier isi intareste pozitia de leader al regiilor online printr-un parteneriat cu cea mai puternica regie de TV – Thematic Channels, parteneriat din care rezulta aparitia unei noi companii specializata in vanzari de digital -Thematic Digital.

Este un parteneriat unic in istoria media din perspectiva faptului ca doua entitati care sunt lideri de piata pe segmentul in care activeaza -Thematic Channels, lider pe piata de TV ca regie de vanzari -  respectiv Ringier , regie aflata de peste  doi ani pe locul 1 in clasamentul regiilor digitale, isi unesc fortele pentru a livra un serviciu cat mai de calitate clientilor.

Incepand cu 1 iulie, Thematic Digital (THD)  se va ocupa de vanzarile directe (catre agentii de media, clienti directi) ale siteurilor parte din regia Ringier si  de proiectul Social Stars.

Ringier, care ramane semnatarul contractelor cu site-urile din regie, va asigura in continuare suportul tehnic si vanzarile de tip programmatic/ automatizat pentru toate site-urile respective.

Siteurile proprietatea editorului Ringier (libertatea.ro, gsp.ro, unica.ro, viva.ro, samd) isi vor pastra vanzarea in-house si nu vor face obiectul acestui parteneriat.

Pozitionarea Thematic Digital va fi de tip Adnetwork, regie de vanzari care nu va avea portofoliu propriu de siteuri si care va livra servicii de media moderne si cu posibilitati multiple de colaborare intre mediul TV, continut, display si influencer marketing.

Obiectivul noii structuri va fi sa continue efortul Ringier de agregare a brandurilor mari, independente, puternice si a le reprezenta comercial in fata agentiilor si clientilor de publicitate.

Cu un portofoliu divers, Thematic Digital se va pozitiona ca numarul 1 din punct de vedere al cifrelor de trafic si audienta si va reprezenta 25 de websiteuri intr-o singura oferta comerciala.

Categoriile de audienta (news, culinar, medical, sport, lifestyle, parenting, educatie si siteuri regionale) sunt puternic reprezentate de branduri precum G4Media, Ziare.com, Bucataras, Gustos, SfatulMedicului, Playtech, Playsport, Alba24, Divahair, acestea fiind doar cateva exemple din portofoliul Thematic Digital (portofoliul actualizat va fi publicat in curand pe siteul Brat).

Totodata, Thematic Digital va vinde si proiectul Social Stars care reprezinta artisti independent si populari pe platformele sociale unde activeaza si care se pot alatura sinergetic  in impachetari media cu siteurile parte din noul portofoliu THD

In afara de zona de vanzari descrisa mai sus, noua structura va presupune si dezvoltarea unor directii importante cum ar fi parteneriatele bazate pe continut video si/ sau integrari cu TV-ul si utilizarea beneficiilor influencer marketing in cadrul proiectelor speciale.

Managementul THD va fi asigurat de Radu Budes si Catalin Sandulache cu o echipa proprie de vanzari si digital accounts

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related