Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”

Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”

Ringier România a câștigat locul 2 în competiția INMA Global Media Awards la categoria cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare, subcategoria National Brands. Premiul a fost acordat pentru campania de native advertising „Frumusețe fără filtre” care a adus brandului Dove o îmbunătățire a percepției imaginii de brand de peste 50%, a generat aproape 1.8 milioane de vizualizări pentru campania de display și 350.000 de vizualizări ale materialelor video propriu-zise, cu un reach de aproape 290.000 de utilizatori pe Facebook. INMA Global Media Awards este una dintre cele mai importante competiții internaționale care premiază excelența media la nivel global.

Campania Dove – „Frumusețe fără filtre” a avut drept obiectiv să genereze o conversație despre efectul pe care îl au rețelele de socializare asupra încrederii de sine a tinerilor, în special a tinerelor fete. Distincția INMA Global Media Awards primită de Ringier România este o recunoaștere a muncii depuse și a efortului de a livra întotdeauna conținut la cele mai înalte standarde posibile în mediul online. Campania a cuprins discuții cu influenceri și activiști care și-au împărtășit experiențele și poveștile. Trei tinere din Generația Z – Luiza Niculușcă, ilustratoare, Mara Oprea, regizoare, și Andreea Potra, președinta Girl Up România – au împărtășit experiențele pe care le-au avut cu efectele negative ale social media și ce soluții au pentru standardele nerealiste de frumusețe din media. O discuție cu Melania Medeleanu, activistă pentru drepturile omului a completat perspectivele despre efectele pe care astfel de standarde le au asupra femeilor. Materialele video au atins adolecenți, tineri și părinți care au putut înțelege mai bine problema și importanța ei socială. La crearea campaniei de conținut nativ „Frumusețe fără filtre”, Ringier România a avut și sprijinul agenției MindShare Romania.

În acest an, competiția INMA Global Media Awards a cuprins participanți ai 252 de entități media din 46 de țări, iar juriul a fost format din 50 de specialiști din toată lumea. Poveștile unice împărtășite în cadrul campaniei au ajutat Dove să aducă în atenția publicului o temă relevantă care afectează o întreagă generație de fete, iar distincția INMA pe care a primit-o Ringier România nu face decât să confirme că excelența în ceea ce privește calitatea conținutului și autenticitatea interacțiunilor online sunt esența creării de campanii publicitare care să schimbe în bine lumea în care trăim.

Rezultatele campaniei Dove – „Frumusețe fără filtre” au fost măsurate cu ajutorul Brand Lift, o soluție Ringier care utilizează tehnologie de top pentru a măsura intenția publicului de a cumpăra un produs sau serviciu la care a fost expus în urma campaniei publicitare și permite șiinterpretări calitative de profunzime, ceea ce asigură livrarea cu acuratețe a mesajelor pentru cel mai mare impact posibil.

Echipele implicate în realizarea campaniei Dove – „Frumusețe fără filtre”:
Andrei Ursuleanu – Sales Director, Ringier
Laura Merdescu – Sales, Ringier
Mirela Petre – Creative Director, Ringier
Cătălin Ciobanu – Art Director, Ringier
Victoria Drăgan – Research Director, Ringier
Alex Manescu – Data & Programmatic, Ringier
Elisabeta Sava – Digital Account, Ringier
Bogdan Pîrlea – Video Editor, Ringier
Cristina Moraru – Skin Cleansing & Hair Care Category Manager, Unilever
Maria Dumitrescu – Senior Brand Manager Dove, Unilever
Andreea Dicu – Brand Manager Dove, Unilever
Anca Sangeorzan-Branzea – Digital Category Manager BPC, Unilever
Amalia Necula – Senior Digital Planner, Mindshare Romania

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related