Noua campanie Pizza Hut aduce la viață o nouă poziționare și marchează începutul parteneriatului cu Leo Burnett Bucharest.
„Încă de la primul ,chemistry meeting’ ne-am dat seama că avem alături un partener cu o filosofie comună de business și de comunicare. Atât noi, cât și echipa Pizza Hut, credem într-un produs de comunicare contemporan și cât mai relevant pentru public. De aceea, ne-am bucurat să acceptăm provocarea de a reinventa un brand atât de iconic precum Pizza Hut, pentru a se adapta la noua realitate dictată de contextul pandemic. Poate mai mult decât în alte categorii, pandemia a transformat major comportamentul oamenilor față de categoria de servicii de food & delivery. 'Noul normal' e o provocare și o oportunitate și ne bucurăm că suntem partenerii alături de care Pizza Hut își va defini locul în această nouă normalitate. Este o validare a eforturilor noastre din ultimii ani de a crea agenția fit for the future” a afirmat Ana Miculescu, Business Director Leo Burnett.
„Ne bucurăm că am găsit în Leo Burnett un partener alături de care putem construi noua poveste Pizza Hut. Noi iubim famiile așa cum sunt și pizza bună, așadar ne-am gândit cum putem mixa aceste două elemente și astfel a apărut platforma „Viața de familie”. Orice vizită la Pizza Hut este o experiență, dorința noastră fiind ca aceasta să fie de fiecare dată una inovativă și unică”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Office Sphera Franchise Group.
Noua poziționare Pizza Hut a plecat de la viața adevărată de familie care nu este precum cea perfectă pe care o vedem la televizor sau pe internet. Dar acasă, cu cei dragi și o pizza bună aproape, totul se simte perfect.
„Cred că Pizza Hut oferă familiilor o experiență plină de bună-dispoziție, combinând satisfacția unei pizza delicioase cu relaxarea de a fi tu însuți, știind că familia ta te iubește necondiționat.
Din momentul în care am primit brief-ul și am înțeles contextul categoriei, am simțit că Pizza Hut are acest potențial fantastic la orizont, de a deveni restaurantul favorit al familiilor din România. Datele ne arătau că pizza este deja mâncarea favorită a familiilor, iar Pizza Hut este percepută ca cea mai bună pizza din oraș. În plus, pentru 89% dintre români, familia este cea mai importantă valoare din viața lor. Mai mult de atât, din punct de vedere al potențialului de business, știm din atâtea categorii FMCG pe care lucrăm că părinții cu copii din mediul urban au o putere de cumpărare mai mare decât media.
Noua poziționare conectează firesc toate aceste puncte și asigură pentru Pizza Hut un rol-cheie în dinamica familiilor moderne din România”, Corina Bratu, Strategy Director Leo Burnett.
Și, pentru că teritoriul familiei este vizitat și de alte brand-uri, Pizza Hut și Leo Burnett Bucharest au ținut să ofere un punct de vedere particular și relevant asupra vieții de familie prin noua platformă de comunicare Pizza Hut. Fără clișeele familiei perfecte în care oamenii nu se regăsesc, fără ’siropul’ exagerat al armoniei.
Astfel, conform studiilor realizate pentru această nouă platformă, 71% din părinții din România nu se identifică în familiile portretizate în reclamele de la televizor.
“Până găsește cineva familia perfectă în realitate, noi am creionat familia Pizza Hut. E o familie imperfectă, în care viața vine cu mici tensiuni, copiii se mai ceartă pe meniu, părinții se mai scuză cu pizza, cina nu e la oră fixă și oricum cea mai bună cină e pizza. Totul într-un format tip sitcom, ale cărui episoade pun pe masă câte o felie din viața de familie”, declară Cristina Calota, Group Creative Director Leo Burnett Bucharest.
Știm că în spațiul dintre „ne certăm și apoi ne împăcăm” se află adevărata apropiere și unitate a familiei. În acel spațiu ne iubim și ne acceptăm, așa cum suntem. Și acolo își are locul și Pizza Hut.
Credits:
Echipa Pizza Hut:
Monica Eftimie – Chief Marketing Officer
Roxana Mătășel – Marketing Director
Irina Bozeanu – Brand Manager
Ioana Oloro – Brand Manager
Gina Zgubea – Senior Digital Manager
Mihnea Brașoveanu – Junior Digital Manager
Claudia Bodnar – Social Media Manager
Florina Călin – PR Manager
Cosmin Canteri – Senior Local Store Marketing Manager
Tania Nedelcu – Senior NPD Manager
Mariana Serafim – NPD Manager
Echipa Leo Burnett Bucharest:
Victor Stroe – Head of Planning
Corina Bratu – Strategy Director
Oana Năstase – Senior Digital Planner
Adriana Pașcan – Creative Director
Cristina Calotă – Group Creative Director
Ionuț Coandă – Senior Art Director
Vlad Hodor – Art Director
Ciprian Ciulei – Digital Art Director
Theodor Slavic – Digital Copywriter
Ana Miculescu – Business Director
Andreea Sava – Senior Account Manager
Andreea Stavăr – Account Executive
Alexandru Tunaru – Head of Digital
Iulia Bivolaru – Senior Digital Account Manager
Emanuela Urmuzescu – Producer
Leo Burnett este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018, 2019, 2020 și 2021. În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pe care i-a deservit. Această perpetuă căutare a excelenței i-a adus agenției atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri din industrie, precum: Effie Europe, Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, EFFIE, FIBRA, Internetics și multe altele.