McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry Luna și McFlurry Mystic special create pentru fanii UNTOLD

McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry Luna și McFlurry Mystic special create pentru fanii UNTOLD

Cele două noi arome vor fi disponibile atât în cadrul festivalului, cât și în restaurantele McDonald’s din țară, în perioada 10 iunie – 30 septembrie 2022.

McDonald’s în România s-a alăturat festivalului UNTOLD în calitate de partener al celei de-a șaptea ediții a festivalului, care va avea loc în perioada 04-07 august 2022. Pentru a marca debutul colaborării, McDonald’s lansează în premieră două noi arome ale înghețatei McFlurry dezvoltate pe tema festivalului, intensificând atmosfera UNTOLD cu McFlurry Luna și McFlurry Mystic.

McFlurry Luna surprinde prin gustul înghețatei de vanilie, combinat cu un topping special gianduja, ideal creat pentru cei care preferă o textură cremoasă și o aromă intensă, în timp ce McFlurry Mystic este potrivită pentru cei care vor să simtă o aromă puternică de tiramisu într-o combinație răcoritoare, cu înghețată de vanilie.

„Înghețatele McFlurry, în ambalaj dedicat UNTOLD, reprezintă primele produse realizate în colaborare cu un astfel de eveniment, motiv pentru care McDonald’s a dezvoltat două rețete cu un gust intens, asemenea vibe-ului UNTOLD, pentru a-i surprinde pe festivalieri”, a menționat Irina Angelescu, Director Marketing Premier Restaurants România.

„Acest parteneriat între UNTOLD și McDonald’s vine cu foarte multe inovații pentru industria de evenimente și sponsorship din România iar cei mai câștigați vor fi consumatorii și fanii celor două brand-uri. Ne bucurăm să punem bazele acestui parteneriat solid, construit cu viziune și creativitate’’, a declarat Bogdan Rădulescu, HEAD of Sponsorship UNTOLD Universe.

McDonald’s își dorește să transpună atmosfera de festival pe întreaga perioadă a verii, astfel că noile arome vor fi disponibile nu doar în cadrul festivalului, ci și în toate restaurantele McDonald’s din țară, în perioada 10 iunie – 30 septembrie 2022.

Totodată, compania vine cu multe alte surprize care vor putea fi descoperite în zona de festival, dar și în aplicația de mobil - McDonald’s,  pe perioada UNTOLD.

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 92 de restaurante în 28 de orașe, dintre care 46 restaurante cu McDrive și 47 de cafenele McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de 5.000 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate. 

Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 167 de restaurante și are 9000 de angajați, servind peste 150 de milioane de clienți anual, în cele 6 piețe. Premier Capital plc reprezintă business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, prezent în 10 țări și implicat în diverse operațiuni de logistică, transport naval, inginerie, petrol și gaze, tehnologie, proprietăți, ospitalitate și leasing și care deține parteneriate cu McDonald’s și Apple.

Prima ediție a festivalului UNTOLD a avut loc în 2015 la Cluj-Napoca și s-a bucurat imediat de un succes internațional. UNTOLD a fost premiat ca fiind cel mai bun festival din Europa la European Festival Awards, după prima ediție. În cele cinci ediții de festival, mii de artiști au încântat publicul pe scenele din perimetrul festivalului și au fost aplaudați de aproximativ 1 milion de oameni. În 2019, revista DJ MAG a realizat un clasament al celor mai bune festivaluri din lume, alcătuit de primii 100 DJ la nivel mondial. UNTOLD s-a clasat pe locul 8, devansând, astfel, festivaluri de tradiţie cum sunt Coachella, Burning Man sau Sziget.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related