O minte cu totul nouă. De ce right-brainers vor guverna viitorul - Daniel Pink | Editura Curtea Veche, 2019

O minte cu totul nouă. De ce right-brainers vor guverna viitorul - Daniel Pink | Editura Curtea Veche, 2019

Viitorul le aparține unor oameni diferiți, cu o gândire diferită: artiști, inventatori, designeri, povestitori, pe scurt, persoane cu o gândire holistică. Este momentul ca emisfera dreaptă să intre în acțiune, ea fiind următoarea pe scara evoluției.

Într-o lume a abundenței materiale, echilibrul dintre cerințele profesiei și aptitudini se modifică dramatic. Mașinile iau locul oamenilor, forța de muncă intelectuală se mută în țări precum India, China și Filipine. Slujbele dispar, presiunea vieții crește, iar a deține informații nu mai este de ajuns.

Rigiditatea, analiza excesivă, acumularea de cunoștințe devin, deja, caracteristici care denotă inadaptarea. Viitorul le aparține unor oameni diferiți, cu o gândire diferită: artiști, inventatori, designeri, povestitori, pe scurt, persoane cu o gândire holistică. Este momentul ca emisfera dreaptă să intre în acțiune, ea fiind următoarea pe scara evoluției.

Era informațională, bazată pe o logică lineară, rămâne tot mai în urmă. În față se văd zorii Erei conceptuale, care se construiește cu inventivitate și empatie, de oameni aflați în căutarea unui nou sens. Care ar fi soluția, pentru a prospera în aceste vremuri? Adaptarea prin creativitate și nonconformism, observarea legăturilor subtile dintre lucruri, corelarea utilității cu o nouă semnificație. Daniel H. Pink vă invită să acceptați provocarea și să pășiți cu îndrăzneală în viitorul care este deja aici.

"Pink a identificat mai multe căi pe care indivizii și societatea le pot urma în viitor. Dacă are dreptate, trăim o nouă realitate. Probabil că tot ce mai trebuie este ca oamenii și instituțiile să recunoască această realitate, folosind instrumentele pe care le au deja. Iar pentru asta, e nevoie de O minte cu totul nouă."
The Miami Herald

"O lectură optimistă și vioaie… Pentru cei care vor să-și pună la treabă mușchiul creativității, cartea e plină de exerciții și recomandări."
Harvard Business Review

 

Daniel H. Pink este autorul mai multor cărţi despre afaceri, muncă şi comportament, dintre care unele au devenit bestseller New York Times. Cărţile sale au fost traduse în 34 de limbi şi s-au vândut în peste 2 milioane de exemplare în întreaga lume.

Articolele sale pe teme de afaceri şi tehnologie apar în multe publicaţii, printre care New York Times, Harvard Business Review, Fast Company, Wired şi The Sunday Telegraph. În mass-media, Daniel Pink face analize despre tendinţele în afaceri, fiind invitat în diverse emisiuni ale unor reţele americane şi internaţionale precum CNN, CNBC, ABC şi NPR. De asemenea, Pink e gazdă şi coproducător executiv al emisiunii Crowd Control, dedicată comportamentului uman şi difuzată pe National Geographic Channel. În plus, el ţine prelegeri pentru membrii unor corporaţii, asociaţii şi universităţi din toată lumea, despre transformările economice şi noul mediu de lucru.

Daniel Pink a absolvit Northwestern University şi a finalizat doctoratul în ştiinţe juridice la Yale Law School. De asemenea, a primit titluri onorifice din partea Westfield State University, Ringling College of Art şi Pratt Institute. Trăieşte în Washington, alături de soţie şi cei trei copii. Înainte de a începe să profeseze pe cont propriu (în urmă cu aproape două decenii), Daniel Pink a deţinut câteva funcţii politice şi guvernamentale, inclusiv pe cea de principal scriitor de discursuri al vicepreşedintelui Al Gore, în perioada 1995–1997. În 2013, Daniel Pink a fost inclus de către Thinkers50 în Top 15 al celor mai importanţi gânditori în domeniul afacerilor din întreaga lume.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

Titlul original: A Whole New Mind: Why Right-Brainers Will Rule the Future
Ediția a II-a 2019, paperback
Traducător: Georgeta Huzum
Dimensiuni: 13.0 x 20.0 cm
288 pagini
ISBN: 978-606-44-0368-1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related