Adormitul în fața televizorului, chiar dacă volumul e dat la maxim, cutia cu cabluri de tot felul pentru că “nu știi niciodată când ai nevoie”, afecțiunea stângace și reparațiile neprevăzute prin casă – toate sunt cel mai bine făcute de tați. Nimeni, niciodată n-o să livreze o glumă stânjenitoare de tată mai bine decât tații, iar asta așa trebuie să rămână pentru totdeauna.
Tocmai de asta noua campanie de la Prostate Cancer UK și BBH atrage atenția asupra cancerului de prostată și a pericolului foarte mare pe care îl reprezintă pentru bărbații aflați la maturitate, printre care se află și tații. În cazul în care boala este descoperită într-un stadiu incipient, șansele de vindecare sunt mari, însă la ora actuală încă nu există un test care să fie eficient pentru asta. Campania își propune astfel strângerea de donații pentru un research amănunțit care să permită crearea unui test care să salveze cât mai mulți tați.
Campania “He’s the one” arată că atunci când vrei să îți încurajezi audiența să doneze bani pentru o cauză, cel mai important este să spui o poveste cu care oamenii să poată empatiza. Și exact asta a făcut – a dat o față tuturor taților care ar beneficia de un program de screening pentru cancer de prostată în UK și le-a spus povestea.