- Profitero este o platformă globală SaaS care ajută brandurile să își analizeze și să își optimizeze vânzările, marketingul și performanța operațională pe un număr de peste 700 de site-uri de retail din întreaga lume și 70 de milioane de produse.
- Publicis Groupe va combina datele și analizele de produs de top ale Profitero cu soluțiile de retail media, de date și de comerț ale Grupului pentru a oferi o expertiză de neegalat, astfel încât brandurile să își maximizeze vânzările online.
Publicis Groupe anunță astăzi achiziția Profitero, o platformă globală SaaS lider în domeniul ecommerce intelligence, care ajută brandurile să accelereze vânzările și profitabilitatea.
Soluțiile Profitero oferă informații utile și vizibilitatea produselor pentru un număr de peste 4.000 de branduri și 70 de milioane de produse, totul pe mai mult de 700 de site-uri de retail, în peste 50 de țări, în fiecare zi.
Pe măsură ce granițele dintre cumpărăturile offline și cele online se estompează din cauza vânzărilor influențate de mediul digital, oferta Profitero de analiză a comerțului electronic și omnichannel permite mărcilor să anticipeze, să activeze și să automatizeze următoarele acțiuni pentru a alimenta o creștere profitabilă pentru fiecare articol din catalogul lor de produse.
Prin alăturarea forțelor cu Publicis Groupe, Profitero va avea acces la resursele și expertiza necesare pentru a-și extinde nucleul de analiză. Ca urmare, va deveni prima platformă globală de comerț care va oferi cu adevărat putere brandurilor prin utilizarea inteligenței predictive pentru a oferi cea mai bună experiență de produs, optimizarea conținutului, creșterea rezultatelor căutării organice, compararea prețurilor cu cele ale concurenților, monitorizarea disponibilității produselor și urmărirea evaluărilor și recenziilor clienților, printre alte caracteristici.
Produsele și tehnologia Profitero, precum și cei 300 de angajați, vor contribui la extinderea și consolidarea capacităților comerciale existente ale Publicis Groupe în întreaga lume. Publicis este acum poziționat în mod unic pentru a-și ajuta clienții să își crească exponențial vânzările online prin unirea a patru piloni strategici:
- Oameni: O mai bună înțelegere a oamenilor și a modului în care aceștia fac cumpărături, prin intermediul ofertei CORE ID® de la Epsilon - cea mai precisă, stabilă și scalabilă soluție de identitate din industrie, care găzduiește peste 300 de milioane de profiluri de consumatori din întreaga lume.
- Produs: Combinația dintre platforma predictivă Commerce Intelligence a Grupului și Profitero va permite brandurilor să maximizeze performanța produselor în raport cu concurenții în cadrul a zeci de parametri, inclusiv poziționarea în căutările plătite și organice, conținutul produsului, prețurile, disponibilitatea stocurilor și recenziile în peste 700 de site-uri de retail, prin urmărirea și analiza a peste 70 de milioane de produse.
- Amplasare: Capacitatea de a oferi planificarea retail media pentru a gestiona plasarea anunțurilor și a optimiza călătoria consumatorului, prin intermediul CitrusAd, un lider în domeniul media pentru retail, și prin intermediul Publicis Media.
- Platforme: Experiențe mai bune de-a lungul întregului parcurs al clientului, o mai mare agilitate și un timp mai scurt de lansare pe piață pentru clienți, prin intermediul expertizei de vârf a Publicis Sapient în transformarea afacerilor, care combină consultanța, designul și ingineria pentru a construi afaceri bazate pe platforme care îmbină marketingul, vânzările și serviciile.
Profitero va rămâne o companie axată pe produse în cadrul Publicis, condusă de directorul general Bryan Wiener și de președintele Sarah Hofstetter.
Wiener va raporta către președintele și directorul general al Publicis Groupe, Arthur Sadoun, care a declarat:
“Prin adăugarea Profitero la activele noastre existente, suntem acum poziționați în mod unic în cadrul celor patru piloni cheie pe care clienții noștri trebuie să îi conecteze pentru a obține o parte din creșterea exponențială a vânzărilor online. Alături de noi, clienții noștri vor înțelege consumatorii și modul în care aceștia fac cumpărături mai bine decât oricine altcineva, datorită Epsilon; își vor optimiza catalogul de produse online, datorită Profitero; își vor optimiza cheltuielile online cu retailerii, datorită CitrusAd și dimensiunii Publicis Media. Și vor putea oferi experiențe unice, creative clienților, prin intermediul unor platforme susținute de expertiza Publicis Sapient. Sunt încântat să le urez bun venit în familia Publicis lui Sarah, Bryan și echipei lor excepționale de experți”.
Bryan Wiener, CEO Profitero a declarat:
“Aceasta este cea mai bună soluție, deoarece ne păstrăm spiritul antreprenorial ca organizație bazată pe produse, beneficiind în același timp de capacitățile diverse și de amploarea Publicis Groupe. Acest lucru aduce o valoare imediată clienților și angajaților noștri prin creșterea investițiilor în produse și tehnologie, prin infuzia de noi capacități de activare media și de conținut și prin valorificarea talentelor globale ale Grupului pentru a ne alimenta creșterea continuă.”
Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.