Mergi pe feeling cu Pegas. O campanie Dare Digital

Mergi pe feeling cu Pegas. O campanie Dare Digital

Ce înseamnă Pegas? Depinde pe cine întrebi. De la nostalgia pentru copilărie și mândria că ești român, până la sentimentul că ești regele străzii, Pegas are un loc în inima fiecăruia dintre noi.

Dar vremurile se schimbă și nici Pegas nu mai e la fel. 50 de ani mai târziu, multe au evoluat: culorile, designul, tehnologia, producția. Dar ceva a rămas la fel: senzația de libertate pe care o ai atunci când te dai.

Manifesto Mergi pe feeling nu e doar o descriere pentru cum te simți atunci când te dai cu Pegas. E mai mult o încurajare. Să-ți asculți intuiția și să alegi câteodată să faci mișcare în loc să stai bară la bară. Să îți faci pe plac și să-ți iei o pauză ca să ieși la plimbare, atunci când ai chef. Sau să rămâi să dai ture cu prietenii până seara târziu, chiar dacă știi că ai treabă a doua zi.

„La jumătate de secol de existență în România, misiunea Pegas a rămas aceeași: să punem îndrăzneala în mobilitate și să inovăm privind mereu către viitor.

Astăzi, Pegas conține în egală măsură pasiunea pentru biciclete, cea pentru identitate urbană și dorința de a construi un brand puternic românesc. De aceea investim constant în cercetarea și dezvoltarea de noi produse cu design funcțional.

Pentru a duce misiunea noastră mai departe și a ne face mesajul auzit la aniversarea a 50 de ani, ne-am asigurat că avem alături un partener proactiv și care rezonează cu valorile noastre. Dare Digital a înțeles nevoile Pegas și a transformat brieful într-o campanie care se potrivește atât de bine pe specificul publicului nostru. Credem că Mergi pe feeling surprinde exact ceea ce Pegas reprezintă la momentul actual: libertate de a fi tu, optimism și poftă să-ți trăiești viața așa cum îți dorești.

Pentru noi, e o colaborare fără precedent și un moment care va deschide multe noi posibilități pentru brand.”, ne spune Vlad Stănescu, Brand Manager Pegas.

„Dacă stai să te gândești, bicicleta e mai mult despre aer decât despre pământ. E despre vânt în păr, soare pe față sau lumina lunii pe asfalt, atunci când orașul este gol.

Noi credem că acesta e sentimentul pe care îl așteaptă riderul urban de astăzi de la un brand precum Pegas. Și am făcut ce-am știut mai bine ca să-l transmitem mai departe prin film, vizualuri și web. Magia s-a întâmplat când s-au aliniat planetele și ne-am întâlnit cu un client și o echipă de producție care să facă totul posibil and then some, motiv pentru care le super-mulțumim.”, ne spun Dragoș Raicu & Andreea Marcu, Creative Directors Dare Digital.

Echipa Dare Digital a conceput și executat întreaga campanie, pornind de la crearea de la zero a strategiei de comunicare și dezvoltarea conceptului. Campania de repoziționare include digital & social media communication, susținute de PR și influencer projects, radio și instore displays.

În perioada următoare, agenția va pune în practică noi exerciții de comunicare pe diferite canale, sub formă de activări sau campanii punctuale cu declinări multiple în zona digitală, inclusiv proiecte care includ NFT-uri.

Doar în ultimul an, Pegas a investit aproape 3 milioane de euro în dezvoltarea de biciclete de ultimă generație, ce vor include modele dedicate tuturor vârstelor: de la copiii de 3 ani, care învață să facă “primii pași” pe bicicletă, până la modele dedicate adulților sau chiar seniorilor, cu o doză de nostalgie și elemente conceptualizate din trecut. Mai mult decât atât, anul acesta Pegas și-a propus să investească peste 1 milion de euro într-o linie de îmbrăcăminte dedicată și echipamente sportive.

Echipa de comunicare Pegas:
Vlad Stănescu, Brand Manager Pegas

Echipa Dare Digital:
Dragoș Raicu, Creative Director
Andreea Marcu, Creative Director
Oana Romanescu, Account Director
Viviana Ciobănița, Account Executive
Alexandra Andrei, Head of Research, Communication & Social Media
Alina Șincu, Social Media Executive
Andrei Bălbărău, SEO & Performance Specialist
Cătălina Ungureanu, Graphic Designer

Foto:
Iulia Dăncilă – Producător
Alex Burlac – UPM
Monica Nicolae – Coordonator Producție
Marian Burticică – Coordonator Transport
Vlad Andrei – Fotograf
Doina Vadanovici – Asistent Fotograf
Mădălina Pletoianu – Asistent Garderobă
Iulia Filip – MUA

Video:
Ana Dumitriu & Cristian Puchiu – Producători
Roxana Andrei – Regizor & UPM
Paul Tatcu – DOP
Alin Tudor – Focus Puller
Alexandru Maxim – Edit
Alex Hosu – Post-producție sunet
Ciprian Ioana – VO
Răzvan Dimitriu - Grading

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related