Cel mai nou spot semnat de agenția Brands&Bears pentru Nutline, marcă a grupului Intersnack, ne prezintă noua înfățisare a produselor din portofoliul Nutline și ne vorbește despre varietatea gusturilor și versatilitatea acestora, pregătite să ne pună zâmbetul pe buze și să ne ofere o stare de bine în oricare moment.
“2022 este un an al schimbărilor pentru brandul Nutline, lider de piață în categoria de alune și semințe, totodată și cel mai îndrăgit brand din categoria sa, beneficiind de cea mai mare notorietate.
Așadar, dacă anul trecut am vorbit despre varietatea sortimentelor de semințe și despre cum susțin acestea momentele din timpul meciurilor de fotbal, anul acesta a venit și momentul arahidelor Nutline.
Obiectivul de comunicare a fost să arătăm cum arahidele Nutline amplifică momentele cu prietenii în oricare situație, dar și să facem cunoscute noile ambalaje consumatorilor noștri. Așadar, am dezvoltat un spot care aduce mai multe răsturnări de situație, la propriu! Astfel, reușim să păstrăm focusul asupra noului design pe tot parcursul reclamei, arătând simultan o varietate de momente “savuroase” și diferite, asemenea produselor Nutline.”,
Cristian Bulfinschi, Owner & Managing Director Brands&Bears.
“Privilegiul de a fi brandul cel mai iubit și cunoscut, cu produse de calitate pentru o varietate de gusturi, lider în categoria sa, aduce cu sine responsabilitatea de a veni constant în întâmpinarea nevoilor consumatorilor noștri. De aici și inovațiile pe care le aducem în toate segmentele, având în prezent cea mai largă varietate de produse, dupa 25 de ani pe piața din România. Astfel, identitatea de brand, calitatea superioară și savoarea produselor noastre sunt reflectate de noul design, atât prin cromatica folosită, elementele grafice distinctive cât și prin ilustrațiile și imaginile produselor noastre, prezentând pe această cale naturalețea și savoarea produselor încă de dinainte de a fi deschise!
Nutline readuce energia pozitivă și creează o stare de bine în momente de consum cu prietenii apropiați, oferind produse gustoase și apetisante, prezentate în ambalaje superioare, cu un design atrăgător și modern. Noua comunicare celebrează noua înfățișare a produselor, apreciată de consumatorii care le-au considerat naturale, elegante și pe gustul lor, plasându-le în situații ce ne aduc zambetul pe buze și ne transpun în momente de respiro alături de cei dragi.”,
Marian Chiracheș, Head of Marketing România.
Echipele participante:
Din partea Intersnack:
Andreea Marincescu – Marketing Director CEE
Marian Chiracheș – Head of Marketing
Corina Tănase - Senior Category Manager
Andrei Șerban - Category Manager
Roxana Miu – Consumer Insights Manager CEE
Din partea Brands&Bears:
Alexandra Mocanu – Copywriter
Mircea Coza – Art Director
Gabriel Romoșan – Creative Director
Adina Suru – Account Director
Oana Boghici – Account Manager
Intersnack este o companie din industria alimentară din Germania, care în România deține mărcile Chio, Nutline și PomBar, în categoriile de Chips, Alune și Semințe, Specialități și Coapte.
Brands&Bears este o agenție de publicitate full-service înființată în anul 2002, timp în care a obținut mai multe distincții pentru activitatea desfășurată, fiind nominalizată în repetate rânduri la Gala de Premiere Effie, în cadrul căreia a obținut și două premii pentru eficiența în comunicare. Portofoliul Brands&Bears include branduri precum Ursus Cooler, Chio, Pom Bar, Nutline, Doppelherz, Serve, Luxuria, Danone, Interstar, Doraly si Hochland.