Grupul regional de media digitală cu acționariat majoritar autohton Thinkdigital – parte din grupul internațional TDG – și Anzu, cel mai mare in-game advertiser la nivel global, aduc în premieră pe piața locală noi oportunități pentru branduri și agențiile de media buying locale.
Cele două companii au anunțat azi lansarea Thinkdigital Gaming Network.
Anzu este în prezent cel mai avansat sistem de tip „in-game advertinsing” pentru plasarea mesajelor comerciale pentru jocurile mobile, PC, console de gaming și Roblox – joc dat adesea ca exemplu ca fiind un „metavers” autentic.
Prin soluția adusă pe piață de Thinkdigital și noul său partener strategic, reclamele sunt afișate nativ în jocuri, fără a întrerupe experiența jucătorului în vreun fel, si se adapteaza in timp real unghiului din care se afla jucătorii.
Iată cum arată publicitatea achiziționată în jocuri, via Thinkdigital Gaming Network:
Dincolo de formatele non-intruzive, ANZU și Thinkdigital pun la dispoziția brandurilor și agențiilor media un motor patentat de urmărire a reclamelor 3D, primul care a adus la măsurarea „in-game viewability” cu ajutorul Oracle Moat.
Piața de gaming din România – pe care o puteți atinge prin Thinkdigital Gaming Network by ANZU – numără azi aproximativ 8 milioane de utilizatori, din care 52% înseamnă public masculin și 48% feminin.
Fondată în Israel, ANZU s-a extins la nivel global și a primit investiții de 37 de milioane de dolari de la WPP, Sony Innovation Fund, NBCUniversal, HTC, Bitkraft și alți investitori de seamă.
TDG are peste 15 ani de prezență în piață și peste 200 de angajați în țări din Europa, Orientul Mijlociu și Nodul Africii, prin Thinkdigital și celelalte companii din portofoliu: Project Agora (programmatic advertising), Tailwind (adtech & martech) și Forestview (performance marketing).
Mai multe detalii sau propuneri de colaborare la [email protected].
Toate detaliile comerciale despre rețea sunt prezentate în secțiunea dedicată: Thinkdigital Gaming Network.