Taxi, Nunta și Șantier - promovare NetBet bazată pe clipuri virale

Taxi, Nunta și Șantier - promovare NetBet bazată pe clipuri virale

NetBet, unul dintre cele mai active branduri de jocuri de noroc online pe piața din România, a reușit să genereze foarte multe vizualizări ale clipurilor din campania derulată pe internet, dar și la TV, cu video-uri bazate pe situații amuzante din viața de zi cu zi a românilor.

Campania cu o abordare originală este constituită din clip-urile Taxi, Nunta și Șantier, care ilustrează diverse scene de viață ale unor oameni obișnuiți, situații ușor de înțeles pentru cei mai mulți dintre pasionații pacanele online. Scopul a fost acela de a trata cu umor atracția unor persoane pentru jocurile de pe platforma NetBet, disponibile oriunde și oricând, inclusiv pe dispozitive mobile.

 

Licențiat în țara noastră de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc, NetBet Casino a ajuns la un total de peste 5 milioane de vizualizări ale celor trei clipuri pe YouTube, video-urile atrăgând în continuare audiență în mod natural. Campania s-a bazat pe efectul de clipuri virale, dincolo de bugetul efectiv pentru difuzarea de publicitate.

"Fiecare dintre noi se poate transpune în situațiile pline de umor prezentate în noua campanie NetBet. În pauzele de lucru și în timpul liber, în diverse momente de așteptare, condimentăm rutina sau plictiseala prin evadarea în ceea ce numim Universul NetBet - un univers alternativ unde totul este mereu fascinant, remarcabil, intens, fabulos. Fiecare poate fi erou în imaginația sa, și astfel de pauză activă ne oferă energie și spirit pozitiv în viața de zi cu zi", au explicat reprezentanții operatorului de pariuri online și jocuri de online casino NetBet. 

Clipurile Taxi, Nunta și Șantier prezintă momente diferite din viața unor persoane, pe plan personal sau profesional, abordând umorul de situație. Clienții NetBet se pot identifica implicit cu personaje prezentate în aceste clipuri sau pot empatiza cu protagoniștii campaniei. Variantele Taxi și Șantier expun munca normală și tentația de a ieși din banal, de a evada chiar și pentru scurte momente, când imaginația poate prelua controlul și poate genera distracție la cote înalte.

 

Clipul Nunta abordează o situație diferită, una cu totul specială în viața oricui. Chiar și într-un asemenea moment, pasiunea pentru jocuri nu se oprește, iar tentația de a condimenta unele momente de plictiseală este foarte mare. Utilizarea termenilor "păcănele" și "jackpot" creează autenticitate, spirit local și desigur o doză mare de amuzament, prin contextul aparte.

 

Campania ține cont și de nevoia de tratare a jocurilor de noroc în mod echilibrat și responsabil. Astfel, dincolo de clipele de evadare, fiecare personaj revine rapid la situația inițială când este nevoie. Demn de remarcat este că pe baza acestei campanii NetBet, cunoscuta revistă online de umor TNR a realizat un pamflet pe baza clipului Taxi. Rezultă implicit caracterul viral cu mare potențial al unei astfel de tipuri de promovare.

NetBet este unul dintre operatorii de top licențiați pe piața de jocuri de noroc online din România, brandul fiind de asemenea prezent la nivel internațional. NetBet oferă acces la o gamă largă de forme de divertisment din sfera jocurilor de noroc: pariuri sportive, pariuri live, cazino, live casino, table, loto, poker, bingo. De la sloturi (jocuri ca la aparate din mediul offline) la jocuri de masă cu dealeri live precum ruletă, blackjack și baccarat (demne de cele mai prestigioase cazinouri terestre), secțiunile de jocuri de cazino permit divertisment pe orice dispozitiv, în orice moment.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related