Din această primăvară, Golin România a devenit partenerul Edenred pentru servicii de PR și social media. Golin va gestiona comunicarea activităților corporate, de brand și în domeniul CSR derulate de companie, prin canalele de media tradiționale, pe paginile oficiale de Facebook, Instagram și LinkedIn, precum și prin evenimente, parteneriate strategice și platforme creative.
Cu o expertiză solidă în ceea ce privește comunicarea în domeniul tehnologiei și cel financiar, Golin va dezvolta și implementa alături de Edenred, liderul pieței locale de beneficii extrasalariale, activități și campanii pentru promovarea inițiativelor locale de inovare și transformare digitală, precum și a produselor companiei. De asemenea, agenția va derula activități de comunicare de relații publice și social media și pentru Benefit, platforma de beneficii extrasalariale flexibile deținută de Edenred Group.
„Edenred reprezintă un business complex, care s-a diversificat și digitalizat accelerat în ultima perioadă, odata cu nevoile în continuă schimbare ale companiilor și angajaților acestora. Așadar, eram în căutarea unui partener de comunicare foarte bine conectat la piață, capabil să înțeleagă în profunzime particularitățile categoriei și ale brandului și să conecteze obiectivele noastre cu abordări relevante și out of the box. Am găsit în Golin echipa alături de care să ne consolidăm poziționarea în domeniul tehnologiei, să atingem obiectivele de comunicare și de business pe care le vizăm și să construim inițiative care contribuie la o lume mai bună pentru noi toți”, a spus Lelia Mancaș, Head of Marketing, Edenred România.
„Ne-am întâlnit, ocazional, cu echipa Edenred în proiecte ample pe parcursul ultimilor ani, când am avut ocazia să urmărim de aproape cum au evoluat portofoliul companiei, viziunea brandului, dar și diversele inițiative lansate. Așa că ne-am alăturat rapid să discutăm despre nevoile și obiectivele din următoarea perioadă ca, apoi, să punem pe hârtie cele mai bune soluții strategice și creative, așa cum le-am văzut noi. Și ne bucurăm că am văzut lucrurile la fel. Și-au spus cuvântul aici expertiza in-house pe care o avem deja în domeniul tehnologiei și al soluțiilor de plată, puterea insight-ului, dar și capacitatea echipei noastre de a gândi holistic. Trebuie să lăudăm și cu această ocazie brief-ul din pitch, unul dintre cele mai bune pe care am avut ocazia să lucrăm, precum și profesionalismul day-to-day al echipei Edenred”, a spus Roxana Dibă, Managing Director, Golin.
Edenred este liderul pieței de beneficii extrasalariale din România, liderul digital mondial al industriei și un motor al transformarii digitale pe piața de muncă locală. Pe parcursul ultimului an, compania a marcat o serie de premiere pentru industrie: primul parteneriat cu o platformă de food delivery – Tazz by eMAG, lansarea primei aplicații mobile de beneficii flexibile pentru angajați - Benefit, lansarea primelor carduri eco-friendly de pe piață, implementarea unei campanii dedicate susținerii magazinelor de proximitate, dar și prima integrare a unui card de tichete de masă în hipermarket-ul 100% online, cu livrare la domiciliu – Freshful by eMAG.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).
Edenred este lider de piață ca platformă de servicii și plăți și este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieței muncii, conectând peste 50 de milioane de angajați și 2 milioane de comercianți parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienți corporativi în 46 de țări.
Edenred oferă soluții de plată cu destinații specifice pentru alimentație (tichete de masă), flote auto și mobilitate (soluții multi-energy, mentenanță, taxe de drum, parcări și vouchere de transport), stimulente (vouchere și carduri cadou, platforme dedicate angajaților) și plăți corporative (carduri de plată virtuale).
În concordanță cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc activitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.
Cei 10.000 de angajați Edenred sunt conduși de misiunea comună de a transforma piața muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient și mai prietenos zi de zi.
În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicații mobile, platforme online și carduri.
Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris și este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good și MSCI Europe.