Weekend Sessions, evenimentul care readuce picnicurile și conexiunile culturale în Grădina Botanică a Universității din București, a revenit din 7 mai cu o nouă ediție care reunește 150 de artiști independenți, precum și antreprenori locali din platforma roditorfoodmarket.ro. Evenimentul le propune vizitatorilor un program extins de sesiuni acustice de muzică clasică, jazz, alternative și indie, dar și momente de poezie, proiecții de film, ateliere și alte activități dedicate copiilor și adulților.
Golin este partenerul de comunicare al Weekend Sessions și semnează campania de media relations a ediției din acest an. Aceasta se va concentra pe promovarea evenimentului prin transmiterea atmosferei Weekend Sessions și oferirea unui update permanent despre suprizele pregătite pentru participanți în acest an.
„Weekend Sessions este un spațiu de reconectare la natură, la oamenii de care ne-a fost dor, la artiștii care ne aduc emoție în viață și la un tip de regăsire prin diferite descoperiri culturale. Pentru că ne dorim ca acest eveniment să ajungă la tot mai multă lume, ne-am gândit să colaborăm cu una dintre agențiile de relații publice din România cu experiență relevantă – Golin. Noi am lansat propunerea, iar cei de la Golin ne-au răspuns imediat că sunt bucuroși să ne ajute să creștem și să comunicăm tot ceea ce am pregătit pentru cei dornici să participe la câteve momente de relaxare în Grădina Botanică din București”, a spus Silvia Floareş, fondator Weekend Sessions.
„Cu Weekend Sessions am avut chimie de la primele discuții. Am rezonat total cu vibe-ul acestui eveniment și ne bucurăm că avem ocazia să comunicăm despre astfel de inițiative care aduc oamenii împreună într-un mediu unic, în București. După ce pandemia ne-a ținut separați o perioadă mare de timp, avem nevoie de ocazii să ne reîntâlnim cu cei apropiați, să reclădim acele relații care s-au pierdut între timp și să ne bucurăm de frumosul din jurul nostru. Suntem nerăbdători să comunicăm despre acest eveniment unic pe piața festivalurilor și să redăm o parte din atmosfera Weekend Sessions”, a spus Roxana Dibă, Managing Director, Golin.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).
Weekend Sessions este o platformă de socializare cu scop cultural în mijlocul naturii urbane. Am început în 2021 la Grădina Botanică a Universității din București unde am transformat un spațiu multivalent în prilej de experiențe memorabile cu sesiuni acustice de jazz, muzică clasică, pop-indie de la artiști independenți, picnic pe pajiște cu degustări de la antreprenori locali, proiecții de film în natură, momente de poezie. La ediția de anul trecut, au participat peste 100 de artiști independenți și 8000 de vizitatori au fost prezenți la întâlnirile Weekend Sessions care au însumat 14 evenimente pe parcursul a 7 săptămâni.