Air France KLM și Insighton Digital – un nou parteneriat în marketing și comunicare

Air France KLM și Insighton Digital – un nou parteneriat în marketing și comunicare
Nicoleta Mocranschi, fondator Insighton Digital

Air France KLM România anunță inceperea colaborării pe zona de marketing și comunicare cu Nicoleta Mocranschi, ex-Marketing & Communication Manager al grupului în România, în prezent fondator al companiei Insighton Digital.

Insighton Digital se va concentra pe promovarea grupului Air France KLM ca lider în ceea ce privește traficul internațional de pasageri cu plecare din Europa, a programului de fidelitate Flying Blue și a tuturor acțiunilor inițiate de cele două companii la nivel global în materie de sustenabilitate, respectiv reducerea emisiilor de CO₂.

Ne bucurăm să începem o colaborare cu Nicoleta Mocranschi - Insighton Digital. Nicoleta are o experiență amplă ca specialist în marketing în domeniul transportului aerian precum și în domeniul comunicării și a fost dedicată companiei mai bine de 8 ani, punând pasiune și dăruire în acțiunile sale. Din rolul actual, va coordona activitatea de comunicare a Air France KLM la nivel local, construită în linie cu viziunea companiilor mamă și va continua să pună în valoare imaginea brandului în România.” declară Răzvan Răduț, Country Sales Manager pentru Air France KLM România, Bulgaria si Republica Moldova.

Maniera complexă în care Insighton Digital privește noua colaborare cu Air France KLM România vine din împletirea experienței din industria airline, cu pasiunea pentru marketing și comunicare, a resurselor și cunoștințelor dobândite stând de partea clientului, cu accesul la ultimele informații din piață, toate acestea fiind relevante în mediul competitiv actual.

În urmă cu 15 ani, mă alăturam echipei de marketing Air France KLM România și încă de la început am rezonat puternic cu cultura organizațională și misiunea companiei, cu oamenii și toate acțiunile de marketing întreprinse la nivel local.

Timp de 8 ani am fost alături de Air France KLM România, coordonând pe rând mai toate activitățile de marketing și comunicare de la B2C, B2B, B2T, până la Digital și PR, relații cu media și Social Media.

În 2015 călătoria mea în lumea corporate a continuat cu MoneyGram Internațional, preluând un rol cheie de Senior Marketing Manager pentru România și Bulgaria, două dintre piețele cu potențial ridicat ca volum de transferuri de bani.

În tot acest timp, am fost de partea clientului și am adunat o experiență solidă în marketing și comunicare, lucrând pentru companii globale din industriile aviatică și financiară.

Sunt încântată să colaborez cu echipa Air France KLM din București și să duc mai departe conversația, de data aceasta în calitate de partener.” a declarat Nicoleta Mocranschi, fondator Insighton Digital.

 

Un jucător global cu o bază europeană puternică, principalele domenii de activitate ale Grupului Air France-KLM fiind transportul de pasageri, transportul de mărfuri și întreținerea aeronavelor.

Grupul Air France-KLM este lider în traficul internațional cu plecare din Europa, oferind clienților săi acces la o rețea mondială, care acoperă peste 300 de destinații operate de Air France, KLM Royal Dutch Airlines și Transavia, în principal din hub-urile sale de la Paris-Charles de Gaulle și Amsterdam-Schiphol.

Programul său de loialitate Flying Blue este lider in Europa și are peste 17 milioane de membri.

Împreună cu partenerii săi Delta Air Lines și Virgin Atlantic, Air France-KLM operează cel mai mare joint venture transatlantic, deservind peste 340 de zboruri zilnice în 2019.

Air France-KLM este, de asemenea, membru al alianței SkyTeam, alianță care reunește 19 companii aeriene, dedicată să ofere pasagerilor o experiență de călătorie mai simplă și mai fluidă la fiecare pas.

Recunoscut de peste 15 ani ca lider al industriei în domeniul dezvoltării durabile, grupul Air France-KLM este hotărât să accelereze tranziția către o aviație mai sustenabilă. Din 2003, Grupul Air France-KLM este membru al Pactului Global al Națiunilor Unite. Își susține angajamentele și principiile și dorește să aducă o contribuție semnificativă, în conformitate cu activitățile sale, la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite.

 

Insighton Digital este o agenție de marketing și comunicare digitală, infiintata în anul 2020, care oferă servicii de marketing personalizate, adaptate nevoilor individuale, cu o înțelegere profundă a mediului de business, cu rezultate rapide și măsurabile dar într-un modus operandi agil, sub raportul ideal cost/beneficiu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related