Cum ar trebui să se reinventeze creatorii de conținut pentru a rămâne relevanți? Cât conținut se creează degeaba și ce e de făcut? Cum formăm următoarea generație de specialiști în domeniu? Acestea sunt doar câteva dintre temele ce vor fi abordate de invitații celei de-a patra ediții a WeContent Days, sub tema “Content marketing: The four essentials for 2022 and beyond”.
Evenimentul are loc pe 26 mai, la București, și îi are ca invitați speciali pe Cor Hospes (Olanda), expert internațional în content marketing, autor al mai multor bestseller-uri și trainer în comunicare și storytelling; Koen Denolf (Belgia), fondator și strateg la una dintre cele mai apreciate agenții de content marketing din Europa și câștigătorul titlului de Content Marketer of the Year în 2021; și Raluca Șteblea (România), strateg de comunicare în mediul digital, fondatoarea @SwimmingSurvival și @BeFutureFit și formator dedicat, cu experiență de predare în Europa, Orientul Mijlociu și Asia.
Risipă vs. valoare în crearea de conținut
"Web 3.0 și NFT-urile nu ar trebui să fie principalele noastre preocupări când vine vorba de content marketing, cel puțin nu acum. Există lucruri mai importante, cum ar fi ca această industrie să aibă poziționarea corectă și meritată. 69% dintre conținutul creat nu face decât să adune praf. E o risipă de timp și bani. Hai să facem ceva să schimbăm asta!" e mesajul cu care Koen Denolf vine la WeContent Days.
Cor Hospes atrage atenția că lumea fuge mereu după tendințe, dar uită să acorde atenție lucrurilor de bază. "Cine e audiența ta? Și cine ești tu? Fără răspunsul la aceste întrebări, vei continua să spui o poveste slabă, iar eforturile tale de creare de conținut vor fi lipsite de sens", spune Hospes, pe baza unei experiențe vaste de consultanță și lucru cu branduri internaționale importante.
Raluca Șteblea aduce și o perspectivă din mediul academic, pe lângă cea de business. “Viitorii marketeri ar trebui să se concentreze și mai mult pe scopul marketingului de conținut de a atrage un public în scopul cercetării pentru a-și îmbunătăți strategia de produs. Nu este vorba despre vânzări imediate. Este despre dezvoltarea produsului sau serviciului, astfel încât să devină mai interesant, iar în ultima perioadă de nelipsit, și mai distractiv pentru public. Nu văd prea multe branduri care fac asta”, spune ea.
Masterclass, dezbateri și networking
WeContent Days este un eveniment în două părți, axat pe dezvoltare profesională și networking cu cei mai buni experți în domeniu. În prima parte a zilei, participanții vor aprofunda teme relevante pentru creatorii de conținut, în cadrul a două sesiuni de workshop: Cor Hospes, “The 7 steps for incredible and unforgettable storytelling”, și Koen Denolf, “How to use creativity to create quality content”.
În a doua parte a zilei, speakerii și participanții vor dezabate cele mai importante aspecte pe care trebuie să le ia în considerare pentru a crea conținut de succes în 2022, și nu numai, și vor avea ocazia să se cunoască și să interacționeze într-un cadru restrâns și relaxat.
A patra ediție WeContent Days are loc pe 26 mai la Commons Unirii, un spațiu modern de co-working localizat în inima Bucureștiului, și reunește profesioniști din industria MARCOMM, creatori de conținut, agenții și branduri.
Biletele sunt disponibile în stoc limitat.
Fondat în 2018, WeContent este astăzi prima platformă europeană de marketing menită să informeze, să inspire și să educe în domeniul content marketing, insuficient explorat pe piața din România. WeContent a devenit un reper în acest domeniu, punând la dispoziția profesioniștilor resurse de content marketing din toată Europa și reunind comunitatea de creatori de conținut printr-o serie de evenimente online și offline.