Acum mult timp, când România era o tara in care brandurile aveau doar un ecou indepartat, Codin Caradimu si-a dat la schimb colectia de reviste Rahan pe un sixpack cu doze goale de Sinalco, cauta etichete de blugi adevarati pe care sa le coasa pe blugii romanesti si visa la o pereche de Adidas, la un parfum Denim, o geaca de blugi Levis si o gura de Cola. Vremurile s-au schimbat, regimurile politice la fel, tranzitia a venit cu avalansa de marci si promisiuni cu fericire, iar Codin a ramas fascinat de publicitate, chiar si dupa 25 de ani de cand a transformat-o in job.
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: