Energia Rockstar. Energia reală de care ai nevoie pentru a le face pe toate

Energia Rockstar. Energia reală de care ai nevoie pentru a le face pe toate

Suntem în era lui do-it-all. Vrem să fim buni în ceea ce facem, să ne punem amprenta în domeniile în care ne implicăm, dar să avem și resursele pentru a descoperi lucruri noi, a ne dezvolta personal și a ne urma pasiunile atât la job cât și în viața personală. Pornim dimineața cu planuri îndrăznețe și ambiții mari și, la final de zi, ne vedem nevoiți să tăiem câteva obiective de pe listă. Determinarea și motivația pot să primească, însă, ajutor, pentru a duce la capăt tot ce ne-am propus. Acesta e mesajul campaniei ”Energie pentru tine” de la Rockstar. Brandul susține cu energie reală pasiunile oamenilor și oferă impulsul necesar pentru drive-ul celor care vor să le facă pe toate. 

 

Energie pentru cei care vor să le facă pe toate

Rockstar e pentru cei determinați, care știu ce vor și înțeleg că pentru a obține ceea ce își doresc e nevoie nu doar de pasiune, dar și de efort și dedicație. E pentru cei activi, mereu în mișcare, tineri și studenți, dar si young professionals, care au zilele pline, antrenate de lucruri care trebuie făcute - job, școală, to-do-uri cotidiene, și motivate de activități pe care vor să le facă - hobby-uri, pasiuni, ieșiri cu prietenii. Vor să simtă împlinirea atât în viața personală și cea profesională, iar pentru asta e nevoie de energie adevărată. 

Brandul se implică în universul lor real, autentic. E catalizator de energie și le alimentează drive-ul prin care să își atingă toate obiectivele și să treacă de momentele obositoare ale fiecărei zile. De când se trezesc și încep jobul sau cursurile, până seara, când ies cu prietenii, își plimbă câinele, gătesc ceva bun pentru cină, se dedică workout-ului sau merg la cinema. 

Brandul Rockstar Energy Drink își dorește să fie mai aproape anul acesta de universul consumatorilor și să răspundă unei nevoi care targetează oamenii reali și anume: nevoia de energie pentru a îndeplini tot ce și-au propus, atât lucruri pe care trebuie să le facă, cât și cele pe care își doresc să le facă. Comunicarea din acest an este directă și realistă, o comunicare în care ne regăsim cu toții: energia de un call scurt după multe meetinguri sau poate energia de livestream când alții intră în sleepmode. Endorserii campaniei noastre, INNA, Speak și GAMI întăresc ideea de realism și de multidimensionlitate a fiecărei persoane și aduc sens modelului nostru de business, spune Letiția Ioana, Sr. Brand Manager Rockstar Energy Drink.

 

Energie pentru tine

Atunci când avem nevoie de motivație pentru a duce la capăt tot ceea ce ne-am propus să facem, tindem să ne uităm la oamenii care ne inspiră. Cum reușesc să facă atât de multe lucruri? De unde au energie? Aici intervine campania  ”Energie pentru tine” prin care INNA, Speak și Gami ne arată cum reușesc să le facă pe toate cu ajutorul energizantului Rockstar.

INNA, SPEAK si GAMI sunt cei care fac mix-and-match între carieră și viața personală, bifând în fiecare zi pasiuni și obiective pentru care au nevoie de energie. Sunt cei care aleargă între concerte, shooting-uri, ore în studio, la meetinguri, sală și își fac timp și pentru hobby-urile care le aduc plăcere. Iar Rockstar le aduce energia necesară pentru a o lua de la capăt în fiecare zi, așa cum susține drive-ul tuturor consumatorilor săi.

Pentru INNA, Rockstar e energia pentru muzică, seri electrizante de concert, interviuri, ore de înregistrat, shootinguri, dar și pentru resursele de a se dedica pasiunilor din afara carierei.

 

SPEAK își găsește drive-ul pentru sală, workout, dar și pentru hobby-urile de acasă, călătorii, socializare. De la cântat, la hosting, la podcast și diverse apariții, știe cel mai bine cum să facă tot ce vrea și tot ce are nevoie. 

 

Energie pentru GAMI înseamnă să facă cele mai nebune vlog-uri cu prank-uri și challenge-uri, apoi spart top-urile turneelor de gaming. Autenticitatea și pasiunea pentru tot ceea ce face, îl poartă printr-o mulțime de lucruri de făcut în fiecare zi.

Așa cum INNA, SPEAK și GAMI reușesc să le facă pe toate într-o zi, așa pot și consumatorii Rockstar. Acesta e mesajul campaniei ”Energie pentru tine”: cu pasiune, muncă & inspirație de la Rockstar, orice zi îți oferă șansa de a fi mai bun.

Brandul a venit cu extra-boost pe piața din România, fiind relansat anul trecut, cu misiunea de a oferi consumatorilor energia aceea de care e nevoie pentru a fi rockstaruri, indiferent de domeniul pasiunii lor. Parte din portofoliul PepsiCo, Rockstar a crescut pe piața din România, diferențiindu-se prin mesajul autentic din campaniile sale: este acel boost de emoție pură care te ajută să faci alegeri smart și să îți urmezi pasiunea adevărată. 

 

Echipa

PepsiCo

Letiția Ioana - Sr. Brand Manager Rockstar Energy Drink
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, Beverages & Snacks, PepsiCo România
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

L2 Agency

Daian Man - Creative Mastermind
Mihai Berbec - Copywriter
Eugen Ciachir - Motion Designer
Denisa Stefanescu - Social Media Manager
Joaene Sabo - Project Manager
Adriana Bogdan – Client Service Director
Mih Lovin – Creative Partner L2, Squad, :PGM! & Creative VR
Ioana Ceapă – Managing Partner L2, Head of Strategy & Partner Squad

Propaganda

Cătălin Manciuc – Group Creative Director
Alexandra Manoilă – Senior Copywriter
Daniela Gaie – Art Director
Nastasia Ristea – Strategic Planner
Bogdan Ivașcu – Group Account Director
Ruxandra Custura – Account Executive

OMD

Razvan Meirosu - Media Director
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation

Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Margarit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related