Casa Rusu – Mobila ta te așteaptă acasă

Casa Rusu – Mobila ta te așteaptă acasă

Salut!
Eu sunt o piesă de mobilier de la Casa Rusu.
Dar de ce sunt atât de modestă?
SUNT CANAPEAUA VOX!
Sigur ai auzit de mine!
Și dacă nu, o să auzi în curând.
Pentru că, împreună cu WOPA am creat noua campanie Casa Rusu!

O campanie care pleacă de la un gând foarte simplu.

Dacă mobila Casa Rusu (adică și eu) este făcută de oameni, în România, oare ea nu primește o mică părticică din sufletul fiecăruia care a lucrat la ea?
Oare ea (adică și eu) nu devine un partener în viața de zi cu zi a omul care o cumpără (adică tu)?
Oare fiecare piesă de mobilier de la Casa Rusu nu așteaptă cu nerăbdare ca persoana ei să se întoarcă, la ea, acasă?
Și dacă da, oare ce face cât omul ei e plecat?

Asta am încercat să aflăm (Spoiler, canapeaua e în rolul principal).

 

“Pentru noi “Casa Rusu. Te așteaptă acasă.” este fix acel “nu contează destinația, ci călătoria”, doar că în cazul acesta și destinația este o campanie care a reușit să scoată ce e mai frumos din obiectele de mobilier cu care ne înconjurăm acasă și care încearcă să schimbe narativul unei categorii care de obicei pune mai mult accentul pe ce vedem la exterior.

Și contează și călătoria până la urmă, pentru ca am avut lângă noi în tot acest demers, nu doar un producător român, care a investit constant în zona de calitate și care avea nevoie să își reașeze poziția în piață, ci oameni de business cu adevărat implicați cu care am putut construi foarte aproape, pas cu pas, de la insight-uri de business foarte valoroase, la idei și planuri de viitor. Am invățat mult unii de la alții și putem spune că am reușit să ajungem aici: primul pas dintr-un întreg demers de comunicare. Iar campania de repoziționare, care va continua în mai multe flight-uri anul acesta, este doar începutul. “, Andra Țivichi, Group Account Director.

”Eu întotdeauna am privit mobila ca mai mult decât un obiect. E o extensie a noastră, ne susține când suntem obosiți, ne ajută să mâncăm, ne ține hainele și ne suportă toată tigăile și oalele pe care nu le folosim. Așa că, de ce nu ar avea o personalitate? De ce nu i-ar fi dor de noi și de ce n-ar avea discuții în contradictoriu apropo de care piesă e mai importantă? Iar o astfel de abordare aduce mobilierul Casa Rusu într-o nouă zonă. Aceea de partener și prieten pentru bunăstarea de zi cu zi.”, Daniel Hărmănescu, Senior Copywriter Wopa.

”Absolut toată mobila care este produsă la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesă nouă va fi văzută ca și ”copilul” celor care lucreză la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poartă numele apropiaților, prietenilor și chiar copiilor oamenilor din Casa Rusu. Iar toate aceste aspecte ne-au dus într-un mod foarte natural spre noua poziționare, care arată cum toate creațiile noastre nu sunt doar obiecte, ci parteneri pe termen lung în viața clienților noștri.”, Laura Rusu, Founder Casa Rusu.

Echipa WOPA:
Group Account Director: Andra Țivichi
Senior Account Manager: Cristina Maneca
Creative Director: Dragoș Ometiță
Senior Copywriter: Daniel Hărmănescu
Senior Art Directors: Ștefan Manole & Traian Munteanu

Echipa CASA RUSU
Founder Casa Rusu: Laura Rusu
Marketing Manager: Sebastian Storom
Designer: Monica Popa

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related