O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers
Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România/ János Fábian, General Manager Hungary, Italy and Europe South-East, Storck

Initiative România a fost desemnată agenția de media care, începând din această primăvară, va asigura servicii de media integrate, de la strategie la implementare, pentru Storck, producătorul celebrelor mărci Merci, Toffifee și Knoppers pe piața locală.

Parteneriatul a început în urma unui proces de selecție complex, în trei etape, care s-a întins pe durata a șase luni și a acoperit brief-uri de TV planning, media strategy și media buying, toate adresate de agenție. Initiative a obținut cel mai mare scor pe zona de TV planning, a livrat o strategie media consistentă, fiind un candidat competitiv pe zona de media buying și demonstrând flexibilitate și adaptabilitate în îndeplinirea condițiilor procesului de selecție.

Ca rezultat, Storck a ales echipa Inititative pentru a acoperi complet nevoile companiei pe parte de media, inclusiv dezvoltarea strategiei, planificare online și offline, media buying, cercetare și consultanță.

Am căutat cel mai bun partener media pe piața din România, cu o rețetă extrem de specifică: experiență extinsă și relevantă, dar și cu abilitățile necesare pentru a livra propuneri concepute pe specificul brandurilor noastre. Am găsit în Initiative un partener de încredere, care se ridică la nivelul așteptărilor noastre, dar și la standardele companiei. Obiectivul nostru este să ne întărim poziția pe piața locală, să creștem vizibilitatea campaniilor noastre de brand și să ajungem la cât mai mulți consumatori. Suntem încrezători că parteneriatul nostru cu Initiative România se va dovedi extrem de benefic în acest demers”, a spus János Fábian, General Manager Hungary, Italy and Europe South-East, Storck.

Suntem mereu în căutare de briefuri care ne provoacă, dinspre companii solide și love brands. Așadar, am fost extrem de bucuroși încă din ziua 1 să lucrăm pe aceste briefuri, într-un proces intens care a cerut experiență complementară, ancorată în insights, muncă consistentă și o privire clară de ansamblu asupra industriei. <<Merci>> noului nostru partener pentru că ne-a încredințat partea de media communication, dar și echipei noastre, pentru profesionalismul de care dă dovadă mereu, în relația dintre noi și partenerii noștri”, a adăugat Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România.

Storck este una dintre cele mai mari companii din industria globală de dulciuri și specialități din ciocolată, iar de peste 100 de ani a fost alături de consumatori prin intermediul brandurilor de renume din portofoliu. Împreună cu Initiative, compania își va continua misiunea de a îndulci momente din viața consumatorilor din România.

Echipa Initiative pentru Storck: Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Ruxandra Ștefan (Communication Design Director), Cătălin Florea (Head of Product), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Adriana Ciobanu (Head of Unit & Account Director), Anca Marcu (Media Planner), Liliana Pîrvu (Strategic Planner), Sandra Voicu (Digital Account Manager), Roxana Cristescu (Digital Campaigns Architect), Ruxandra Stan (Head of Media Partnerships), Denisa Andrei (Insights Researcher), Corina Burlan (Senior Researcher), Daniel Popescu (Media Researcher).

Stork este o afacere de familie fondată în Berlin, Germania, și unul dintre cei mai mari producători de dulciuri din lume. Merci, nimm2, Toffifee, Werther’s Original și Knoppers sunt branduri de referință pe piața de dulciuri și de succes la nivel global. Storck are peste 7.000 de angajați în întreaga lume și vinde produse în peste 100 de țări.

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin și Medic One.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related