În Liga #PepsiPlayToInspire, Gen Z se bucură de fotbal în stilul lor

În Liga #PepsiPlayToInspire, Gen Z se bucură de fotbal în stilul lor

Febra fotbalului ne cuprinde pe toți, indiferent de generații sau de pasiunea pentru acest sport. E adrenalina competiției, e bucuria de a participa la un moment intens alături de ceilalți, sunt strigătele de victorie care se aud în tot blocul, e senzația aceea că participi la o sărbătoare comună. Sponsor oficial UEFA Champions League, Pepsi îi inspiră pe toți să facă parte din Liga #PepsiPlayToInspire și să se bucure împreună de fenomenul care înconjoară acest sport. Prin campania Pepsi: Play To Inspire, brandul invită GEN Z să se bucure de fotbal pe gustul lor: în mod social și creativ, lăsându-și amprenta unică. Mai mult decât un sport, fotbalul înseamnă până la urmă depășirea limitelor și îndrăzneala de a-ți urma visurile, inspirație și emoție colectivă.

 

Joc și inspirație 

Sportul ne aduce împreună. Și fiecare competiție importantă e o ocazie nouă de sărbătoare. În întâmpinarea UEFA, Pepsi dă întâlnire superstarurilor fotbalului mondial într-o nouă campanie care îi celebrează pe toți cei care se bucură de acest sport și știu cum să ducă jocul la un nou nivel. 

Pepsi: Play to Inspire este dedicată tuturor. Brandul își propune să-i inspire pe toți cei pasionați de fotbal și, mai ales, pe GEN Z să își ducă visurile mai departe, să își depășească limitele și să se bucure de joc în felul lor, așa cum știu ei cel mai bine.

În cadrul campaniei Play To Inspire, Pepsi celebrează oamenii care au puterea de a face o schimbare și care vor fi o sursa de inspirație pentru progresul generațiilor viitoare. Prin influencerii locali și globali ne asigurăm că vom construi o conexiune puternică cu GEN Z în contextul de fotbal.

Provocarea pentru noi a fost să vedem cum putem să fim relevanți pentru acest segment, mai puțin interesat de fotbal, și considerăm că am găsit un drum valoros – GEN Z consideră că eșecul este un lucru bun, din care poți învața pentru că ieși din zona de confort. Așa că, pe plan local am preluat progresul prin încurajarea consumatorilor să își lase amprenta într-un mod unic, un element comun cu zona fotbalului, dar și cu zona de pasiune atât de importantă pentru campania Pepsi Play To Inspire. Această campanie este încă o piatră de temelie prin intermediul căreia promovăm autenticitatea și curajul, valori care fac parte din ADN-ul Pepsi și cu care vom înainta în interacțiunile cu consumatorii, spune Ioana Petrovici, Brand Manager Pepsi 

 

Cu fotbalul pe TikTok

Jocul trece la nivelul următor cu Ianis Hagi, care îi va inspira pe tineri să intre în Liga Pepsi Play To Inspire. Lui Ianis i se vor alătura și fotbalista Teodora Meluță, dar și alți content creators care să-i inspire pe oameni să participe la bucuria generală: Mariciu, Liviu Teodorescu, Oase, Andrei Niculae și Vali Luca.

Chiar dacă Gen Z nu sunt hard-core sports fans, ei participă la sărbătoarea generală din jurul fotbalului, în felul lor distinct, creativ. Pepsi îi invită să participe pe TikTok la campanie și să posteze un clip în care arată cum se bucură de fotbal exact așa cum vor. Și chiar dacă clipul nu iese din prima, e ok. Gen Z știu cel mai bine că încercarea și experimentul e parte naturală din proces. Toate filmulețele vor intra într-o selecție prin care Pepsi premiază pe cei care încearcă și se bucură de fotbal, chiar dacă nu le iese din prima.

Cei care răspund provocării Pepsi și se lasă inspirați de fotbal pot câștiga superpremii: una dintre cele 2 PlayStation 5, sau una dintre cele 5 experiențe VIP alături de echipa Farul Constanța, cât și șansa de a apărea în aftermovie-ul campaniei alături de toți cei care au curajul să încerce fotbalul în felul lor.

 

Echipa

Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Raluca Deaconu - Brand Manager
Cosmin Sova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin - Digital Account Executive
Oana Năstase - Sr Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter
Laura Patrașcan - Social Media Manager
Maria Zvîncă - Head of Content & Social Media

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Margarit - Influential Director

Jupiter Film | UP Next Studios, Glasgow
Vlastimir Milanovic - Producător
Carlos Zarma - Coordonator producție
Serghei Chiviriga - Regizor
Graham Forbes - DOP
Alan Forbes - Producător Glasgow
Dan Safta – Editare
Mihai Parcalabu – First AD
Cezar Ionescu - VFX
Alex Hosu – Sunet

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related