Bad Habits devine agenția de comunicare digitală a Strongbow® și dă startul unui parteneriat puternic, bazat pe strategie și inovație, în care brandul va explora platforme noi și va comunica prin proiecte ample, accelerând prezența în online a celui mai puternic brand de cidru din România.
În urma unui pitch organizat la începutul lui 2022, Bad Habits a avut propunerea câștigătoare, răspunzând strategic și creativ la provocările Strongbow®.
"Pentru Strongbow® era esențial să alegem un partener în adevăratul sens al cuvântului, niște profesioniști cu care să facem echipă, mai mult decât o simplă agenție de comunicare digitală. Odata cu lansarea noului Dark Fruit, ne dorim ca Strongbow® să devină o prezență de neratat și în digital, nu doar la raft și în celelalte medii complementare. Ne-am bucurat că am găsit o agenție care are toate ingredientele pe care le căutam: specialiști cu care avem chimie, o înțelegere a nevoilor brandului, o viziune fresh și o atitudine de go-getter.", a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
Cu o vastă experiență în strategie de brand, project management, digital innovation și social media, echipa Bad Habits este condusă de 3 profesioniști care de-a lungul ultimilor 10 ani au conturat performanțele și campaniile premiate ale unora dintre cele mai mari branduri prezente pe piața din România.
"Bad Habits este despre branduri care își doresc să crească într-un mod sustenabil și autentic, care înțeleg nevoia unei strategii tailor-made, ce oferă rezultate dincolo de câteva slide-uri frumoase într-un powerpoint. Ne bucurăm că avem ocazia să ne punem la lucru expertiza pentru un brand atât de puternic și de ofertant cum este Strongbow® și cu a cărei echipă împărțim o viziune și valori similare.", a spus Cora Diaconescu, Managing Partner Bad Habits.
"În ultimii ani am văzut că nu mai există cu adevărat un mediu offline, totul are o conexiune în sfera de digital, într-un fel sau altul, iar Strongbow® este un brand care înțelege foarte bine aceast context. Suntem pregătiți și entuziasmați să găsim acele conexiuni și să creăm o experiență cross-media pentru consumatorul Strongbow® și știm că este începutul unui parteneriat de durată, a force of nature, asemenea produsului pe care îl comunicăm.", a declarat Mihai Nistor, Managing Partner Bad Habits.
Primele materiale de comunicare au fost deja lansate odată cu noul produs, Strongbow® Dark Fruit, sortimentul cu coacăze negre din portofoliul brandului, iar în perioada următoare contentul va trece la un nou nivel pe canalele de social media ale Strongbow®.
"Ne-a plăcut mereu inovația și suntem pregătiți să ne jucăm pe acest teren alături de echipa Strongbow®, cu astfel de soluții, care pe lângă rezultate, să aibă un wow-factor și să intre în pop-culture. Bad Habits este despre branduri care merită să intre în pop culture și parteneri care au curajul și determinarea să iasă din tiparele comunicării clasice", a declarat Arnold Vieriu, Managing Partner Bad Habits.
Misiunea Bad Habits va fi aceea de a găsi mereu soluțiile potrivite pentru fiecare etapă din viața brandului și adaptate la contextul social și economic al pieței, privind cu atenție către consumator, întotdeauna.