Muzica, arta și tehnologia se îmbină într-un eveniment artistic cultural, unic în sud-estul Europei. Flight Festival și-a deschis porțile acum patru ani, cu scopul de a crea în Timișoara primul festival de edutainment din această regiune a Europei. Anul acesta, festivalul revine, între 26 august – 11 septembrie, cu 17 zile de muzică, tehnologie, teatru, film și new media art, un mix ce se va desfășura pe Aerodromul Cioaca, malurile râului Bega, Iulius Garden și în alte câteva locații din Timișoara.
Mullen România este partenerul de comunicare al Flight Festival și va semna campania de promovare a ediției din acest an. Echipa Mullen va asigura servicii de creație și digital, și va dezvolta strategia de comunicare pentru a contribui la obiectivul Flight Festival de a pune Timișoara pe harta festivalurilor din Europa. Golin și Initiative România vor completa mixul de comunicare și vor asigura vizibilitatea festivalului online, atât în social media, cât și în presă.
Ovidiu Megan - reprezentant Flight Festival: „Cu fiecare ediție, ne propunem să aducem în Timișoara nume reprezentative la nivel internațional din film, teatru și muzică, dar și artiști locali în ascensiune, și să oferim o experiență diferită, al cărei nucleu este combinația dintre artă și tehnologie, cei doi piloni din bidbook-ul cu care orașul Timișoara a câștigat competiția pentru Capitala Europeană a Culturii, puși în scenă într-un acord perfect. Vrem să le oferim participanților cel mai bun mediu în care să interacționeze cu cele mai noi soluții tech, să ia parte la ecranizări de filme celebre și să-și întâlnească artiștii preferați, totul sub semnul FLIGHT și în <<lumina>> Timișoarei. Avem planuri mari și ne-am dorit un partener pe măsura activităților pe care le pregătim pentru acest an. Mullen a dat dovadă de creativitate și un simț fin al înțelegerii obiectivelor noastre, reflectate prin acțiunile propuse și prin modul în care a tradus misiunea Flight Festival într-o campanie de comunicare integrată. Suntem încântați să pornim împreună planurile pentru acest an”.
Andra Panaitescu, Client Service Director, Mullen: „Flight Festival este exemplul perfect de proiect care inspiră, construit cu pasiune pentru oameni și pentru un oraș cu istorie cum e Timișoara. Ne bucurăm să facem parte din povestea lui și suntem pregătiți să pornim împreună pe drumul de a transforma evenimentul in the place to be pentru această regiune. Pregătim foarte multe activități pentru acest an, prin care să punem în lumină unicitatea festivalului și toate componentele programului său – film, teatru, tech, new media art și muzică, un multiverse al acestor discipline.”
Flight Festival a luat naștere în 2019 ca un festival de muzică, artă și tehnologie dezvoltat de organizatori în contextul în care orașul Timișoara va găzdui Capitala Culturală a Europei în anul 2023. Obiectivul festivalului constă în introducerea a cât mai multor participanți în fascinanta lume a fenomenului cultural și de a poziționa orașul Timișoara pe harta festivalurilor relevante din Europa. În contextul pandemiei, Flight Festival a fost unul dintre puținele evenimente culturale de anvergură din România care nu s-a anulat, ci s-a reinventat pentru a putea oferi spectatorilor, în condiții de siguranță maximă, bucuria participării la un festival.
Evenimentul este organizat de Fundația Flight din Timișoara cu sprijinul autorităților locale și al partenerilor din mediul de afaceri (George by BCR, Aptiv, Continental, Hella, Nokia, Heineken, Vodafone și mulți alții).
De 29 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
MullenLowe Romania face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA și APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.