Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna martie 2022

Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna martie 2022

Topul celor mai vizibile agentii digitale/interactive in online si pe Facebook din luna martie 2022 arata ca pe locul intai se situeaza BuzzStore cu 240,512 de views.  Locul al doilea este ocupat de Kooperativa 2.0 cu 113,558 viewership, iar pe locul al treilea se afla MTH Digital cu 99,599 de views.

Topul arata viewership-ul lunar al tuturor agentiilor cuprinse in cele 20 de pozitii si este realizat de ZeList si publicat de IQads.

In continuare gasiti informatii privind proportia de online visibility in functie de surse (presa, bloguri, retele sociale), care sunt cele mai active agentii digitale/interactive pe Facebook si cele mai populare postari ale acestora. 

Topul este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. 

 

DATELE

Agentii Digitale/Interactive - 2022/03

 

INDICATORII

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online. 
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada anterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MTH Digital

At MTH Digital we love making things happen. But we also love 3 things: digital, logic and the big picture. We don’t believe digital strategy is about a “one size fits all” solution and we will... vezi detalii »

BUZZStore

Cea mai puternica forta de vanzari: recomandarea unui prieten! Undeva printre toate postarile sponsorizate, ad-urile si reel-urile cu pisici, magia se intampla: consumatorii isi impartasesc in mod natural... vezi detalii »

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related