ING România a selectat agenția iProspect, parte a grupului de comunicare de marketing dentsu România, pentru operațiunile de planificare și buying de media ale grupului financiar.
Selecția a fost făcută în urma unui pitch competitiv, derulat în urma unei evaluări la nivel internațional a agențiilor partenere ING de pe piețele pe care activează grupul ING și iProspect lucrează deja la primele campanii de comunicare de marketing ale ING România.
ING România își consolidează operațiunile de media buying prin încheierea unui parteneriat cu agenția de media iProspect, parte a grupului de comunicare de marketing dentsu România.
În urma unui pitch competitiv, ING a ales iProspect pentru a colabora de acum înainte pe piața din România. Agenția, parte a grupului dentsu, va gestiona investițiile de media ale ING și va pune la dispoziția grupului financiar expertiza sa în domeniul strategiei de media.
Anunțul urmează unei evaluări a agențiilor partenere ale ING derulată la nivel internațional, în urma căreia au fost selectate agențiile cu care grupul bancar va colabora pe fiecare piață pe care este prezent.
„La baza motivelor pentru care am ales iProspect ca partener pentru următorii ani au fost capabilitățile și viziunea echipei în strategiile dictate de digital și date, gradul de creativitate și inovație adus, dar și chimia imediată pe care au avut-o cu oamenii din echipa ING”, a declarat Wenka Booij, Director Ad-Interim de Marketing, Comunicare Corporativă și Sustenabilitate al ING România.
„ING România este pe un trend puternic de creștere și avem încredere că această colaborare va interpreta un brand mai puternic, profitând de strategia și fundamentul global, dar și de prezența puternică din România. Suntem foarte mândri de încrederea acordată de ING agențiilor dentsu și iProspect România, două dintre forțele motrice ale grupului nostru”, a declarat Maria Grachnova, CEO dentsu România. „De-a lungul procesului de selecție, am fost foarte impresionați de orientarea ING către client, de soluțiile excepționale de servicii din portofoliu, ca și de viziunea lor puternică.
Ca agenție de media care oferă servicii complete, echipa noastră de oameni pasionați așteaptă cu nerăbdare să lucreze cu ING, cel mai inovator brand bancar de pe piața locală, cel mai orientat către nevoile clientului și cu cea mai bună strategie de business bazată pe date.”
Agenția iProspect, cu o istorie care acoperă peste 20 de ani de performanță la nivel mondial, s-a relansat în luna martie 2021 ca o nouă agenție de media globală, oferind servicii end-to-end care răspund provocărilor viitorului.
ING este a patra bancă din România ca mărime și una dintre cele mai mari din lume după volumul de investiții administrate.
În prezent, cei doi parteneri au demarat deja activități comune pentru noi campanii de comunicare de marketing derulate de ING în România.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Parte a grupului dentsu, dentsu international operează sub șase branduri de media de top – Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen și Merkle –, toate fiind susținute de divizii de specialitate și servicii scalabile. dentsu international își ajută clienții să câștige, să păstreze și să-și dezvolte cei mai buni clienți, precum și să obțină progrese semnificative în businessurile proprii. Cu cele mai bune servicii și soluții în domenii ca media, managementul experienței clienților (CXM) și servicii creative, dentsu international operează în peste 145 de piețe din întreaga lume, cu peste 45.000 de specialiști dedicați.
În Europa de Sud-Est, dentsu este prezent cu brandurile Carat, dentsu X, iProspect și Isobar și prin diviziile sale specializate pentru clienți, dispunând de o forță de peste 300 de profesioniști, care activează pe 10 piețe: Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia și România.