Primul Live Shopping din FMCG, derulat de BUZZStore pentru Yves Rocher, în parteneriat cu Streams.live

Primul Live Shopping din FMCG, derulat de BUZZStore pentru Yves Rocher, în parteneriat cu Streams.live

BUZZStore, agenție ce ocupă de peste 12 luni locul 1 în secțiunea Agenții digitale din topul ZeList România, a lansat la finalul lunii martie noul serviciu BUZZLiveShopping, în parteneriat cu Streams.live, platforma specializată în live events. Primul eveniment a fost dedicat lansării noii game de îngrijire a tenului, Elixir Botanique de la Yves Rocher,  marcă recunoscută de produse cosmetice naturale fabricate în Franța. Sesiunea s-a desfășurat simultan pe mai multe platforme de Social Media și web ale clientului și agenției.

Gazda show-ului de 1h a fost Raluca Moiceanu, Learning & Development Manager Yves Rocher România, care le-a prezentat participanților gama anti-age Elixir Botanique, beneficiile acesteia pentru toate tipurile de ten și modul corect de a le combina, pentru a obține un plus de strălucire în această primăvară. În plus, cei care au participat la Live au putut beneficia de un discount exclusiv de 30% la produsele prezentate pe site la momentul live-ului.

Înscrierile au fost posibile cu o saptămână înainte de eveniment, pe www.yves-rocher.ro, adresându-se clienților Yves Rocher, comunității de nano și microinfluenceri de beauty din comunitatea BUZZStore, dar și celor ce doresc să afle mai multe despre îngrijirea naturală a tenului. În momentul live-ului au fost aproximativ 1000 de conectări, din care peste 60% au avut un timp/sesiune peste media înregistrată. Aproape 10% din participanții totali au plasat o comandă utilizând codul exclusiv de reducere. Înregistrarea va fi disponibilă pe pagina web Gama elixir botanique (yves-rocher.ro) și pe platformele de Social Media pentru înca 30 de zile.

Cu acest nou serviciu, BUZZStore, agenție de comunicare prezentă din 2013 pe piață, mai înregistrează o premieră în România – prima sesiune de live shopping pe platformele digitale pentru o gamă de produse FMCG.”, spune Adelina Pasat, co-fondator și Managing Director al agenției. “Scriem din nou istorie fiind:

  • Agenția cu cea mai mare bază de nano și microinfluenceri din România – peste 60.000 de conturi active pe platforma buzzstore.ro.
  • Agenția cu cel mai mare număr de nano și microinfluenceri implicați în proiecte în anul 2021 – peste 4.800.
  • Agenția care a generat prima postare de cca 1 milion de unici atinșiprintr-o singură postare organică, cu peste 115.000 de interacțiuni, pentru campania aniversară Milka 120 de ani.
  • Agenția care a lansat prima platformă digitală de sampling, prin lansarea BUZZBox– primul discovery box din domeniul FMCG și Farma din România în Decembrie 2019, anticipând astfel nevoia de contact direct cu consumatorul în ultimii 2 ani de pandemie.

Și nu ne vom opri aici, pregătim noi servicii pentru clienții noștri din România și Bulgaria, unde suntem prezenți de la finalul anului 2020. Stay tuned!”

Conform informațiilor de la Streams.live, partener tehnic în acest proiect, piața de Live Stream Shopping are un potențial imens și este previzionată să ajungă de la 1 miliard de dolari în 2019 la 23 de miliarde de dolari în 2023, doar în Statele Unite, și la 474 de miliarde de dolari în China. La nivel european, 70% dintre consumatori sunt interesati de achizitionarea produselor prin intermediul sesiunilor de live shopping, oportunitate valorificată de fondatorii platformei si in Romania, Streams.live deruland deja proiecte pentru branduri precum Dacia, Samsung sau Remix Shop.

Succesul acestei tehnologii are la bază interactivitatea dintre brand și consumator, aspect tot mai important în industria de retail. Comercianții online și retailerii se pot conecta mult mai ușor și autentic cu audiența lor, prin video-uri live online, oferindu-le posibilitatea să cumpere fără să părăsească sesiunea video, adesea beneficiind si de avantaje suplimentare pe perioada evenimentului.

“Am răspuns DA provocării BUZZStore de a derula primul proiect de acest tip din industria noastră. Ne-a ajutat și faptul că echipa Yves Rocher este deja familiarizată cu prezentările online de produse. Suntem încântați de rezultatele acestui proiect pilot. Avem multe de învățat, alături de partenerii noștri de la BUZZStore, însă planuim deja un al doilea show în aprilie. Live shopping reprezintă întâlnirea dintre live streaming, e-commerce și social media. Este un conținut interactiv ce oferă comercianților posibilitatea de a aduce experiența din magazine în mediul online. Acest lucru înseamnă ca brand-urile pot transforma descrierile tehnice plictisitoare în conversații naturale.”, a declarat Ana Mușat, Head of Ecommerce & Digital, Yves Rocher România.

Echipa proiectului:

Yves Rocher România
Daniela Săvuică - Digital Campaigns Manager
Cosmina Buga - Brand Manager
Raluca Moiceanu - Learning & Development Manager
Ana Mușat - Head of Ecommerce & Digital

BUZZStore România
Adelina Păsat - Managing Director
Gabriel Negulescu - Client Service Director

Oveit
Bogdan Jarcă - Customer Succes Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related