[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator

[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
Credit foto: Florin Costache

Războiul din Ucraina a însemnat și o re-configurare a perspectivei vizavi de relațiile de putere. Negocierile politice și diplomatice au fost dublate de încrengăturile economice și implicațiile culturale. Satul global nu poate fi separat ușor în funcție de granițele geografice sau delirul dictatorilor. Plecarea companiilor din Rusia și efectele ei au arătat o nouă dimensiune a puterii brandurilor în 2022. Viitorul economiei globale nu va mai fi atât de orientat către profit, spune Iulian Comănescu, consultant de comunicare. Iulian e stabilit la Bruxelles și lucrează pentru oameni politici și instituțiile de acolo. Vorbim cu el în interviul de față despre valoarea brandurilor și ajungem cu discuția până în comunism și primii ani de tranziție, când eram vrăjiți de McDonalds și Coca Cola.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related