Afacerile au succes când sunt construite rațional. Cum trebuie datele să ia locul emoțiilor în deciziile importante în afaceri, ne spun trei experți, într-un nou episod Know How Battle -> parte din proiectul hybrid media IQ Digital by George - creat în parteneriat de BCR și UPGRADE 100.
Performanța unui business trebuie următită în raport cu obiectivele lui. Pentru asta e nevoie de date, de analiza lor și de luarea deciziilor “la rece”.
În ultimul episod din seria BATTLES a primei serii IQ Digital by George, trei experți explică de ce antreprenorii trebuie să-și definească mai bine propria afacere.
Cel care a ținut “scorul” în bătălia ideilor este expertul în marketing digital Marian Hurducaș – iar cei care se „duelează” în soluții sunt:
- Ștefan Vrabie, Business Development Executive la Aggranda, o companie de software specializată în Robotic Process Automation (RPA), un autopilot conceput să preia munca repetitiv. Ideile principale cu care a intrat Ștefan în dezbatere sunt aici
- Adrian Dragomir, founder ro, o platformă completă de verificare a datelor financiare a firmelor din România. Cele mai importante idei expuse de Adrian în „duelul” experților sunt aici
- Daniel Nicolae, co-founder Innoship, o platformă care alocă cel mai potrivit curier pentru fiecare livrare în parte. Principalele idei expuse de Daniel în timpul discuției sunt aici
Prima serie IQ Digital - care are și un site de conținut dedicat – a adus în prim plan 6 „dueluri” ale experților din tot atâtea domenii.
Au fost publicate deja toate celelalte cinci episoade din acest prim sezon:
- VÂNZĂRI: Septimiu Pop – SalesBridge, Raluca Tătărușanu – Druid AI și Ciprian Cazacu – easySales -> DISPONIBIL AICI
- CONTABILITATE: Mircea Căpățînă – Smartbill, Mario Popescu – Tailent -> DISPONIBIL AICI
- HR: Mihai Cepoi – Jobful, Elena Georgescu – TruePeople -> DISPONIBIL AICI
- MARKETING: Alexander Stoica-Marcu - Product Lead, Krystian Kuta - Sales Manago, Dimitrie Baitanciuc – Brizy -> DISPONIBIL AICI
- PROCESE INTERNE: Daniela Apolozan - DocProcess, Bogdan Năforniță - ProFluo, Vlad Cazan – Kfactory -> DISPONIBIL AICI
Proiectul susținut de George – o inovație BCR nu se încheie aici, ci își propune să continue pe termen lung și să constituie o resursă importantă de conținut profesional dedicat digitalizării, cu focus pe nevoile companiilor de tip IMM din România.
Detalii despre toți experții implicați în proiect găsești aici.