Piața de e-commerce este în continuă creștere și adaptare, aspect care se vede și în agențiile de marketing digital care se dezvoltă într-un ritm accelerat. Digitalizarea și avântul tehnologiei se observă și în dinamica agenției de marketing online full-service MTH Digital care își mărește periodic echipa.
Jeanina Ton este noul Head of Digital al agenției de marketing online externalizat MTH Digital, cu o experiență de aproximativ 10 ani în industria de e-commerce, specializându-se în zona de performance marketing și management. Pasionată de cifre și orientată către rezultate, Jeanina crede că strategia, creativitatea, gândirea out-of-the-box și implementarea corectă sunt must-have pentru dezvoltarea brandurilor în online.
MTH Digital este o agenție de marketing online full service specializată pe e-commerce și lead generation, care a cunoscut o creștere cu peste 80% a business-ului în 2021. Tocmai de aceea, a ajuns deja la o echipă de 30 de marketing rock stars.
Ca urmare, pentru a susține creșterea accelerată, agenția o promovează pe Jeanina Ton ca noul Head Of Digital. Jeanina ia fiecare proiect ca o nouă provocare și a dovedit că are capacitatea de a ține toate lucrurile în ordine, care se cere de la lucrul cu oamenii și cu taskuri diferite.
”În toți acești ani, am învățat în permanență, consider că în acest domeniu trebuie să fii întotdeauna la curent cu noutățile. Pentru mine, digital marketing nu este un simplu job, este o pasiune. Încerc să mă autodepășesc de fiecare dată și să îmi demonstrez că se poate”, spune Jeanina Ton, Head of Digital MTH Digital
Ea s-a alăturat echipei în luna septembrie a anului 2021, ca Digital Marketing Manager, lucrând alături de clienți din diferite domenii precum Beauty, Fashion, B2B, eCommerce, Food & Beverages. Parcursul ascendent în cariera Jeaninei este dat în primul rând de pasiunea enormă pentru digital marketing, cât și de experiența în marketing.
”În peste 5 ani de activitate, echipa MTH Digital a ajuns la un număr de 30 de specialiști, mare parte dintre aceștia având ani de experiență în gestionarea bugetelor, rezultatelor și atingerea obiectivelor de marketing ale clienților agenției. Pasul natural pe care îl facem în desemnarea Jeaninei în poziția de Head of Digital, dată fiind experiența pe care o are, este de a asigura în continuare calitatea și eficacitatea atingerii și depășirii rezultatelor campaniilor de digital marketing”, a declarat Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital.
Agenția MTH Digital este alături de cei peste 65 de clienți ai săi în calitate de departament de marketing online externalizat.. Pentru clienții săi din domenii variate, MTH Digital se ocupă de strategie, creație, copywriting, implementarea campaniilor de Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube Ads, social media, content writing și email marketing.