Cum se digitalizează corect procedurile și procesele de lucru dintr-un IMM? Nu simplu, dar apar tot mai multe soluții. Câteva dintre ele, în noul IQ Digital

Cum se digitalizează corect procedurile și procesele de lucru dintr-un IMM? Nu simplu, dar apar tot mai multe soluții. Câteva dintre ele, în noul IQ Digital

Cea de-a cincea „bătălie de idei” din seria IQ Digital by George a apărut azi si are în centrul atenției digitalizarea proceselor interne din cadrul unui IMM.

  • Protagoniști sunt Bogdan Năforniță, co-fondator și CEO ProFluo, Daniela Apolozan, CEO și co-fondatoare DocProcess și Vlad Cazan, co-fondator Kfactory.

„Confruntarea” e moderată de Marian Hurducaș – din partea Upgrade 100 (echipă care a si realizat proiectul dedicat IMM-urilor care caută soluții optime pentru digitalizarea afacerii lor).

 

Una dintre ideile centrale ale dezbaterii – mai multe detalii, aici - este că IMM-urile continuă să introducă date manual, pe motiv că spun că nu dispun de bugete suficiente pentru a-și digitaliza procesele interne.

Problema e că, din acestă cauză, își periclitează viitorul în business. Iar acest cerc vicios trebuie rupt.

Bogdan Năforniță (Profluo), spune că juniorii care introduc date manual sunt pe de o parte o resursă din ce mai greu de găsit si de păstrat. În plus, paradoxal, e o resursă și din ce în ce mai scumpă. Inevitabil, culegerea manuală a datelor implică nenumărate erori, care duc la decizii greșite sau, mai grav, la blocaje. Vedeți toate argumentele, aici.

Daniela Apolozan (DocProcess) povestește experiența pe care a avut-o cu un mare retailer care nu-și putea plăti facturile pentru că 35% dintre acestea - dintr-un total de 2 milioane - conțineau cel puțin o eroare.

Mai grav decât să-ți bazezi deciziile pe informații greșite e să nu prea ai informații deloc, așa cum e cazul în sectorul industrial, vizat de KFactory, o platformă de digitalizare a proceselor din fabrici, cofondată de Vlad Cazan. Toate ideile expuse de expert sunt aici.

  • Un detaliu interesant: toate cele trei proiecte prezentate în noul episod au parcurs programul InnovX - organizat de BCR. 

 

Ce va urma?

Reamintim că primul sezon IQ Digital - care are și un site dedicat - cuprinde 6 „dueluri” ale experților, din tot atâtea domenii. Au fost publicate, până acum, cinci episoade:

  • VÂNZĂRI: Septimiu Pop (SalesBridge), Raluca Tătărușanu (Druid AI) și Ciprian Cazacu (easySales) -> DISPONIBIL AICI
  • CONTABILITATE: Mircea Căpățînă (Smartbill), Mario Popescu (Tailent) -> AICI
  • HR: Mihai Cepoi (Jobful), Elena Georgescu (TruePeople)-> AICI
  • MARKETING: Alexander Stoica-Marcu (Product Lead), Krystian Kuta (Sales Manago), Dimitrie Baitanciuc (Brizy) -> AICI
  • PROCESE INTERNE: Daniela Apolozan (DocProcess), Bogdan Năforniță (ProFluo), Vlad Cazan (Kfactory) -> AICI
  • BUSINESS INTELLIGENCE: Adrian Dragomir (Termene.ro), Ștefan Vrabie (Aggranda), Daniel Nicolae (Innoship) -> VA URMA, DIN 23 MARTIE

IQ Digital - o inițiativă susținută de George – o inovație BCR - își propune să continue, pe termen lung, și să fie o resursă importantă de conținut profesional dedicat digitalizării, cu focus pe nevoile companiilor de tip IMM din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related