Golin este partenerul de comunicare al Colosseum Mall și semnează noua identitate de brand.
Sectorul 1 al Bucureștiului va găzdui din 24 martie, în zona de Nord-Vest, un nou centru de relaxare și shopping – Colosseum Mall, conceput pentru a deveni locația perfectă pentru cumpărăturile zilnice, dar și pentru timp petrecut cu prietenii și familia. Golin este partenerul de comunicare al Colosseum Mall și cu această ocazie lansează platforma integrată de comunicare – „Mall Together Now!”. Aceasta vorbește despre facilitățile noului hub de fashion și entertainment, destinate să crească calitatea vieții bucureștenilor.
„Colosseum Mall este unic prin comunitățile pe care le adună în jurul său – este un spațiu construit pentru oameni. Prin urmare, semnătura << Mall Together Now!>> se mulează perfect pe acest sâmbure al brandului, pe care ne bazăm toată campania de comunicare”, a spus Roxana Dibă, Managing Director Golin. „Ne bucurăm tare că suntem parteneri în consolidarea unui brand puternic, solid, cu perspective de dezvoltare accelerată și abia așteptăm lansarea lui oficială.”
Noua identitate de brand propusă de Golin îmbină zona de fashion cu cea de entertainment, într-un univers vizual care duce cu gândul la eleganță și relaxare și invită bucureștenii să descopere o nouă destinație pentru toate categoriile de vârstă.
„Mall Together Now reprezintă o reîntoarcere la bucuria de a petrece timpul cu prietenii și familia. După doi ani de pandemie în care am stat departe de activitățile cu care eram obișnuiți, Colosseum Mall îndeamnă oamenii să prețuiască momentele plăcute petrecute împreună”, a spus Irina Mircioiu, Marketing Manager Colosseum Mall.
Noul Colosseum Mall aduce zeci de branduri cunoscute la nivel local și internațional, care își vor întâmpina clienții cu cele mai noi concepte de magazine și restaurante. Printre brandurile care vor face parte din noul concept de retail se regăsesc:
- Sinsay, parte a grupului polonez LPP, care va deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România;
- Stay Fit cu cel mai mare centru de fitness din rețeaua sa în Colosseum Mall;
- New Yorker, CCC, Deichmann, Smyk All for Kids, Noriel, Colin’s, 4F, Douglas, Teilor, English Home, Ac&Co, Mumuso, Optiblu, Nala Cosmetics, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Noodle Pack, Mesopotamia, So!Coffee, Vibe Cafe, Uncle John, All For Six, Bunătăți Ardelenești, Restaurant Presto, La Galleria, Inmedio, Xpressions Beauty & Body Care.s.a.
Clienții Colosseum Mall se vor bucura de un food-court deosebit care include și zone de servit masa în aer liber, precum și locuri de joacă pentru copii, cel amenajat în aer liber având accesul gratuit.
Pe parcursul acestui an, în incinta Colosseum Mall se vor deschide și cinematograful Happy Cinema, prevăzut cu 7 săli de proiecție ultra-moderne, o clinică cu servicii medicale, precum și o serie de alte branduri de fashion și accesorii precum House, Cropp, Splend’or, Penti, Cofetăria Kanel ș.a.
Cu ocazia deschiderii noului spațiu comercial, Colosseum Mall lansează un nou website, thecolosseum.ro, dezvoltat de agenția Aquavita, care include o nouă funcție de voice search, pentru o navigare mai ușoară. La acest moment, Colosseum Mall este singurul centru comercial din România care oferă clienților săi această funcționalitate pe website-ul propriu. Pe lângă aceasta, utilizatorii pot alege opțiunea dark mode pe website, ce va face navigarea ușoară în momente cu luminozitate scăzută.
Mădălin MIU, Head of Strategy Aquavita Solutions:
„Pe măsură ce tehnologia smart home devine mai accesibilă pentru public, conceptul de voice search (căutare prin intermediul unui mesaj vocal) va deveni din ce în ce mai comun. Dezvoltarea funcționalității a pornit de la dorința noastră de a face viața utilizatorilor mai ușoară – acum, cu doar o apăsare de buton și câteva cuvinte rostite, orice utilizator poate găsi informațiile de care are nevoie pe website-ul Colosseum Mall.”
Pentru deschiderea noului spațiu comercial, Colosseum Mall își propusese să organizeze activități recreative și inedite pentru toți bucureștenii. În contextul actual, însă, Colosseum Mall a luat decizia de a dona acest buget către Crucea Roșie și inițiativa „Umanitatea nu are granițe”, care sprijină refugiații din Ucraina. Deschiderea Colosseum Mall va rămâne pe 24 martie, însă data nu va fi marcată de niciun eveniment special, ca simbol de solidaritate față de contextul actual.