Cat Music Radio Days – VIP parties

Cat Music Radio Days – VIP parties

Concept Cat Music events - VIP private setting, prilej de lansare catre un public premium a unor produse noi din portofoliul brandurilor

Daca e petrecere, petrecere sa fie!

Si cum romanului ii place sa se distreze, am trecut la treaba si am ajuns la “hottest party in town” - Cat Music Radio Days, CMRD, pour les connoisseurs.

Cu un concept inovator, unic in showbiz-ul din Romania, Cat Music Radio Days reprezinta, dincolo de unul dintre cele mai spumoase petreceri, punctul de intalnire al celor mai importanti poli din industria muzicala – artisti, oameni de radio si televiziune alaturi de cei mai apropiati colaboratori ai casei de discuri, de la reprezentantii YouTube Romania, la cei ai MediaForest la clienti si agentii de publicitate, care impart pentru o noapte acelasi spatiu.

Chiar daca pe unele le-am ratat din diverse motive – vacante sau lupte contra-cronometru, baietii s-au tinut de treaba si anul asta petrecerea a ajuns la editia a saptea, ceea ce inseamna ca distractia face muzica si o face bine.

 Cat Music Radio Days - 5th edition

 

 Cat Music Radio Days - 6th edition

 

 Cat Music Radio Days - 7th edition

Decernari de trofee, vizionari in avanpremiera ale celor mai noi productii Cat Music, recitaluri sustinute de catre vedetele casei de discuri, sunt, pe scurt, cele mai asteptate momente ale petrecerii asteia care rupe normele.
Si pentru ca muzica si brandurile se inteleg din ce in ce mai bine, la CMRD se vorbeste doar pe note muzicale, dar nu numai despre muzica, inca de la a 3a editie a “team-building-ului” si-a facut aparitia unul dintre cele mai tari branduri - Samsung care isi prezenta la petrecere cel mai cel telefon de la acea vreme Galaxy SIII, tinand cont ca treaba asta se intampla in vara lui 2012. Tot acolo am testat submersia telefoanelor Sony Xperia Z, si ne-am tras in poze cu Lumia sau ne-am dat cu VW Bettle & Audi, Renault Twizy.

Normal, display-ul produselor hi-end e o sursa de fun pentru toti invitatii – cine nu voia acum doi ani sa se joace cu smart stay si toate chestiile simpatice din SIII, iar dupa distractie, apar si pareri, reviews, feedback, de care orice produs proaspat lansat si sigur de calitatea lui, are nevoie. Iar brandurile au stiut din prima… sau din a treia, ca daca isi duc gadget-ul, masinuta, dulciurile, cafeaua sau orice alt produs de top si il expun la CMRD, “cel mai de pret bun” al lor va ajunge exact in mijlocul target-ului si, mai mult decat atat, produsul va ajunge la formatorii de opinie care vor duce vestea peste mari si tari, alaturi de un PR pozitiv.

What’s next?

CMRD 8, prin primavara 2015. Single-uri noi, videoclipuri cu branduri de succes, mestesugit inserate in desfasurarea actiunii, lansari de branduri si produse, care de care mai destepte si mai dornice sa ajunga la publicul tinta, cat mai repede.

 Prezentarea Cat Music Radio Days

 

Partenerii ai editiilor: Samsung SIII, Sony, Nokia Lumia, VW Bettle & Audi, Renault Twizy.

Multumirile merg si catre partenerii logistici de-a lungul timpului, printre care Carlsberg, Stella Artois, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica, Corcova, J&B, Finlandia, Pepsi, Starbucks si altii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related