Grand Spoof si Ciuc Premium s-au unit in ironie impotriva cliseelor publicitatii romanesti

Ciuc Premium ironizeaza toate cliseele categoriei si a demonstrat – facand apel la oamenii de stiinta de la Institutul de Bere – ca are gustul pentru care bei bere. Pe de alta parte, vine cu prospetime si-n comunicare, pe care barbatii satui de Legea Romaneasca a Puritatii Berii s-au grabit s-o imbratiseze

Grand Spoof e deja la a saptea editie de cand tot cheama reclame romanesti si internationale, pe care le onoreaza prin executii nemiloase. Razand de cliseele pe care le aduc in discutie, dezumfland caracteristicile de produs hiperbolizate sau crescand pana la autoimplozie proportiile stereotipurilor intalnite, scena Grand Spoof da nastere unui adevarat spectacol de parodii. Simtul acid al participantilor isi face mereu cale si gaseste un ceva in reclame de care sa rada si cu care sa starneasca o gama intreaga de emotii publicului: de la ras la plans. De sapte ani incoace.

Tragem linie si ce iese?

1. Si Grand Spoof, si Ciuc Premium sunt racoroase. Primul pentru ca e o gura de aer proaspat intr-o piata in care totul e dat cu mult prea mult eau de publicitar. Iar Ciuc Premium aduce noutate in gustul berii, care devine din nou cel mai important ingredient.

2. Ironic Grand Spoof-ul, ironic si Ciuc Premium. Ca se rade de brandurile parodiate si ca se iau peste picior conceptele care prea miros a facatura nu e niciun secret. Iar Ciuc Premium face la fel, ridiculizand motivele pentru care se bea bere, asa cum apar ele la televizor: promotii, brelocuri, sex appeal.

3. Si asta ne conduce si la punctul al treilea. Daca recunoaste si exagereaza cliseul, e clar ca Ciuc Premium nu e prieten cu metaforele publicitare conventionale. Ceea ce e numai bine, pentru ca si Grand Spoof tot pe ele le vaneaza si le executa.

Asa ca, pentru doza recomandata de ras si ironie pe vara va asteptam sa vedeti cele mai votate spoofuri la proiectia Grand Spoof powered by Ciuc Premium de la Fabrica, joi 15 august, de pe la 9 seara. E traditional cea mai plina seara a evenimentului si asta cu un motiv. Hai sa-l descoperiti si voi. Si sa mai votati pana pe 12 august aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related