In tine locuieste un mic creativ

Asa cum televizorul a omorat vedeta de la radio, asa si programul fix a omorat creativitatea. Programul de la noua la sase e moartea pasiunii. Dupa ce iti petreci opt ore pe zi intre mailuri, telefoane, sedinte si briefing-uri, cum sa mai ai energie sa faci lucruri grozave si dupa birou? E nevoie de efort si canapeaua de acasa e moale si mult mai aproape. Nu-ti cere nimic, nu te confrunta, nu te intreaba. Te lasa in pace sa motai in fata televizorului pana cand gasesti un strop de energie ca sa te muti in pat. Perfectiune. Stii ca in tine exista un spirit creativ, dar te multumesti sa ti-l manifesti prin statusurile haioase pe care le pui pe Facebook (tot de la birou) sau prin glumitele pe care le faci la iesirile cu prietenii de vineri seara. Dulcea delasare.

Ce bine totusi ca exista niste oameni si niste lucruri care vor sa traga de tine ca sa nu te lase sa pici in nepasare. Grolsch e unul dintre ele si, prin Grolsch Awakening, cea mai noua provocare lansata de brand, isi propune sa scoata la iveala spiritul creativ din fiecare dintre noi. Pentru ca da, exista viata dupa birou si poate sa fie excelenta. Si cine poate sa spuna mai bine asta decat Mihai Dobrovolschi? Caci el e protagonistul primului spot Grolsch filmat in Romania:

Asadar, Grolsch, proud sponsor of the experimentalists since 1615, ne cheama pe toti cei care avem program fix sa nu traim doar pentru weekend. Fiecare zi a saptamanii poate sa fie extraordinara cat timp ne urmarim pasiunile si ne deschidem chakra experimentalista. Care e provocarea? Sa-i inspiri si tu pe altii, creand proiecte intr-un nou spatiu de joaca, o panza digitala: platforma experimentalist.ro. Aici, Grolsch a ales 5 domenii creative in care te poti exprima necenzurat: fotografie, moda, DIY - creative recycling, design si muzica, si un comando de  artisti responsabili cu lobby-ul pentru fiecare din acestea. Primii care au raspuns provocarii Grolsch au fost Mihai Dobrovolschi, Bitza si baietii de la OCS.

Punctul de plecare – o sticla de Grolsch, brief-ul –  limita imaginatiei, rezultatul – un proiect care datorita creativitatii si ingeniozitatii poate prinde forma. Campania urmareste sa provoace creativii cu pasiuni pe masura imaginatiei lor si le ofera ocazia de a vedea cum ideile se pot transforma in  adevarate proiecte.

Aratati-le celor mai multi dintre noi cat de bine e sa te exprimi necenzurat. Vindeti-le bucuria de a face ceva absolut gratuit. Fiti mentori. Fiti inspiratie. Fiti provocatori. Fiti metaexperimentalisti si metaartisti. Iubiti-va publicul si ajutati-l sa nu mai fie doar public. Faceti ceea ce stiti mai bine, cu conditia sa inspirati experimentalistul timid din celalalt sa faca si el ce vrea.

Si ca sa ne inspire si mai mult, Grolsch ne lasa sa aruncam o privire si in spatele camerelor de filmat care au realizat spot-ul de lansare. Making-of-ul include si un mini-discurs al lui Doborovolschi despre creativitate:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related