Un design de tricou care transforma colectarea separata si reciclarea intr-o forma de arta

Esti genul ala de persoana care are un mini atac de cord cand un trecator arunca nonsalant un pahar de plastic in cosul pentru hartie. L-ai convins pe cel mai lenes dintre colegii tai de apartament ca e mai avantajos sa refoloseasca acele caserole trimise de mama si sa renunte definitiv la farfuriile si furculitele de plastic pe care le folosea ca garnitura la zacusca. Ai cumparat becuri ecologice pentru toti prietenii tai si pentru prietenii parintilor tai si te-ai oferit sa le faci din nou aprovizionarea ori de cate ori raman fara.

In timpul in care nu-i inveti pe ceilalti sa colecteze selectiv si sa recicleze, esti prin galeriile de arta. Sau trec ore in care citesti despre pictori si sculptori sau graphic degineri. Si stii sa faci magie in Photoshop sau Illustrator. Bine, poate nu chiar magie, dar te pricepi. Sau stii sa te joci cu tableta grafica, combinatiile tale de culori ii fac pe prietenii tai sa ramana muti, te exprimi mai bine in desene decat prin cuvinte.

Ai intre 18 si 26 de ani.

Bun. Pe tine te cautam.

Eco-Rom Ambalaje si Universitatea Nationala de Arte Bucuresti (UNArte) au lansat pe 25 mai concursul ,,Design de tricou pe tema colectarii separate si a reciclarii deseurilor de ambalaje". Ce trebuie tu sa faci este sa gasesti un design care sa exprime cat mai bine conceptele de colectare separata si reciclare. Apoi sa-l faci sa se potriveasca pe orice tip de tricou si sa-l inscrii in concurs.

Ce mai trebuie sa faci?
Designul tau trebuie sa includa culorile galben, albastru si verde. La combinatia asta poti adauga ce alte culori crezi ca ar merge bine cu ideea ta. Modelul tau poate fi aplicat pe fata sau pe verso sau fata+verso, dar trebuie sa includa logo-ul Eco-Rom Ambalaje. Unde vrei tu: daca in designul tau functioneaza cel mai bine pe maneci, esti liber sa-l aplici acolo.

Cum te ajuta participarea la concurs?
Nu numai ca ai ocazia sa transmiti mesajul tau despre ecologie unui public larg (tricoul cu designul tau urmeaza sa fie purtat in cadrul tuturor actiunilor de informare si educare a publicului privind colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje), dar poti face asta intr-un mod creativ. The sky is the limit. Sau, in cazul tau, marginea tricoului e singura care te limiteaza.

Pe langa recunoastere, castigatorii concursului primesc trei premii.
Daca design-ul tau castiga primul loc primesti 500 de euro. Locul II e premiat cu 300 de euro, iar castigatorul locului III e rasplatit cu 200 de euro.

Odata inscrise (ai timp pana pe 23 iunie 2013), lucrarile vor fi discutate de un juriu pe baza criteriilor pe care le enumeram mai sus. Liviu David (Creative Director, Next Advertising), Corina Duma (Lector Univ., Facultatea de Arte Decorative si Design - Departamentul Design), Lorita Constantinescu (Director de Comunicare si Relatii Publice, Eco-Rom Ambalaje) si Maurice Munteanu (Fashion Editor, Revista ELLE) sunt cei pe care trebuie sa-i impresionezi.

Intre 1 si 8 iulie vor fi anuntati castigatorii. Inspiratie si succes!

Mai multe despre concurs aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related