MVcom – integrator neconventional de mesaj

MVcom – integrator neconventional de mesaj

Optimizarea fara precedent a bugetelor de comunicare din ultimii 3 ani de criza a determinat si pentru piata de publicitate romaneasca un amplu proces de reinventare. Securizarea marjelor de profit pe care au tintit-o detinatorii de branduri s-a putut face la inceputul crizei doar pe seama taierii din ce in ce mai consistente a bugetelor de comunicare. Dar asta a fost eficient doar la inceput.

Pe masura ce criza s-a adancit, s-a constat ca brandurile care n-au comunicat deloc sau au comunicat mai putin au pierdut teren (share) in fata celor concurente. Sigur ca bugetele de comunicare aveau nevoie in Romania de o reasezare corecta.

S-a constatat insa ca brandurile care au continuat sa comunice diferentiat, targetat, au investit in mod optim in comunicare bugete mai mici, si nici nu au pierdut cota de piata, ba dimpotriva! Cu alte cuvinte, proiectele speciale sau neconventionalul sau campaniile de cross-media (mai ales cele care includ si internet, intr-o forma sau alta) au facut diferenta.

Nu mai e de mult vremea planurilor consistente, orientate majoritar doar catre TV, chiar daca si pentru acest canal Rate Card-urile au scazut vizibil. Prin urmare, nu este de mirare ca intr-o piata in care lantul de la detinatorul de brand pana la executantul efectiv al campaniei se doreste a fi cat mai scurt, sa ni se ceara noua, ca furnizori de neconventional, solutii la cheie, declara Andreea Timofte, General Manager MVcom.

In acest moment, nu ne mai limitam la comunicarea de oferte pe diverse categorii de suporturi aflate in portofoliul nostru, ci venim cu solutii complete, care implica abordari multisenzoriale si adesea internet (inclusiv mobile web), QRcode sau BLUEpush. Deoarece atentia consumatorului a crescut exponential pe zona de Social Media (Facebook), integram in mod curent in ofertele noastre o asemenea componenta, vizand de fiecare data interactiune directa cu consumatorul, cu declinarea identitatii acestuia si pastrarea contactului ulterior, completeaza Andreea Timofte.

In acest sens, urmare a unei solicitari speciale ce viza personalizarea olfactiva a unui spatiu deschis, MVcom a fost nevoita sa dezvolte un upgrade al sistemelor vizual-olfactive de tip SCENT. Astfel s-au realizat sisteme multisenzoriale de reclama, plasand intr-un tub de curent consistent, personalizat olfactiv, piese brand-uite 3D sau nu, lasand in plan secundar varianta turbinelor miniaturale, a caror actiune este valabila indoor sau pe arii mult mai restranse.

Un alt proiect de data relativ recenta, il reprezinta Video On The Move, mai exact amplasarea de camere video pe echipajele de panotaj mobil. Camerele Video permit pe de-o parte intoarcerea reactiilor in Social Media (Facebook), iar pe de alta parte vizeaza ca perspectiva, cuantificarea audientei generate de acest tip de suport. Monitorizarea poate fi eficienta si pentru restul traficului.

 

Motion Vision Communication (www.mvcom.ro) este o companie specializata in furnizarea de servicii publicitare neconventionale, de la outdoor mobil (auto&velo), comunicare vizual-olfactiva, productii speciale, kit-uri complete roadshow si pana la comunicare via BLUEpush si QR advertising.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related