Publicitarii de la FourHooks au castigat un televizor LG Pentouch cu spooful lor

Dupa 5 saptamani de concurs si vot, publicul a ales cel mai bun spoof creat de o agentie cu ajutorul LG Pentouch TV. FourHooks este agentia castigatoare, urmand sa primeasca televizorul testat. Parodia lor dupa reclama “Francezii” a brandului Cava d’Oro a strans 289 de like-uri de la fanii IQads.

Irina Achim (Copywriter), Gruia Dragomir (Copywriter) si Mihaela Barsan (Managing Director) sunt responsabili pentru premiul castigat de FourHooks: un televizor 3D inovator, cu touch screen. Cei trei au castigat parodiind domeniul in care lucreaza: industria de online din momentul actual.

Pe locul 2 se situeaza agentia Eventures cu 250 de like-uri primite pentru reinterpretarea printului Think Small (Volkswagen Beetle). Urmatorii clasati sunt creativii de la Cohn&Jansen JWT (115 like-uri), care au parodiat afisul electoral al lui Obama iar pe ultimul loc e agentia MRM Worldwide, cu parodia dupa seria de desene animate Testoasele Ninja.

Mai multe detalii despre competitie gasiti aici. Povestile celor patru creatii inscrise in concurs (FourHooks, MRM WorldwideCohn&Jansen JWT si Eventures) le puteti citi si pe ele pe IQads.

Acest proiect a fost dezvoltat de Kinecto pentru LG Romania si este sustinut de IQads.

Despre LG Pentouch TV

LG Pentouch TV este un televizor 3D inovator, cu touch screen. Prin intermediul creionului Magic Touch Pen, aveti acces la Sketchbook-ul interactiv, iar, prin optiunea MyOffice, puteti pregati prezentari impresionante. Televizorul converteste din 2D in 3D orice imagini, chiar si pe cele create cu ajutorul pentouch-ului, iar ele pot fi salvate si vizionate ulterior in Galerie sau pot fi printate direct de pe televizor. LG Pentouch TV preia multe din functiile unui calculator, oferind posibilitatea de a naviga pe Internet sau de a edita fotografii direct pe televizor, cu ajutorul Magic Touch Pen.

Ce este un spoof?

Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related