MRM Worldwide este prima agentie care a realizat un spoof in cadrul competitiei creative LG Pentouch TV, desfasurata pe IQads. Creatia celor de la MRM continua un trend foarte viral pe internet in aceasta perioada, care parodiaza poze ale celebritatilor din toata lumea, mazgalindu-le nasurile, astfel incat sa para capete ale personajelor din celebra serie de desene animate Testoasele Ninja, extrem de populara in anii ‘80. Spoof-ul poate fi votat online, prin like-uri la poza MRM din albumul “Spoofurile create de agentii cu LG Pentouch TV”, de pe profilul de Facebook IQads pana duminica, 13 noiembrie, la ora 18.
Curentul parodiat de cei de la MRM (cunoscut sub numele de TMNT Noses Meme – de la scurtmetrajul Teenage Mutant Ninja Turtles, realizat in 2007, dupa seria Testoaselor Ninja) a prins rapid teren online, in ultimele saptamani, graffiti-urile fiind desenate pana acum pe nasuri dintre cele mai celebre, precum cele ale lui Justin Bieber, Angelina Jolie sau Steve Buscemi. Dupa seria acestor nasuri celebre, a venit randul ca si nasurile celor de la MRM sa primesca un tratament VIP similar, dupa cum urmeaza: Vicol (al carui nas a jucat rolul lui Donatello), Hancu (Michelangelo), Zavera (Leonardo) si Predu (care l-a interpretat pe Raphael).
Autorul lucrarii a fost Flaviu Moldovan, ajutat de 60% dintre nasurile creatiei MRM. Cea mai mare problema pe care au intampinat-o in timpul realizarii spoofului a fost petrecerea de zi de nastere care se desfasura in acel moment in agentie. Pentru a compensa faptul ca Flaviu muncea si altii se distrau, acesta a fost udat din belsug cu bere, lucru care a afectat viteza procesului creativ. Din fericire, nu si calitatea.
In aceasta saptamana, televizorul va fi testat de publicitarii din agentia CohnandJansen JWT. Ei au timp pana duminica sa isi creeze propriul spoof al unei reclame (romanesti sau straine, print, video sau online). Dupa aceea, creatia lor va putea fi votata timp de o saptamana, prin like-uri, pe profilul de Facebook IQads.
La finalul ultimei perioade de vot, agentia de publicitate care a creat spooful cu cele mai multe like-uri pe Facebook va fi declarata castigatoare si va primi ca premiu televizorul LG Pentouch testat. Anuntarea castigatorilor va fi facuta pe 12 decembrie.
Acest proiect a fost dezvoltat de Kinecto pentru LG Romania si este sustinut de IQads.
Mai multe detalii despre competitie gasiti aici.
Despre LG Pentouch TV
LG Pentouch TV este un televizor 3D inovator, cu touch screen. Prin intermediul creionului Magic Touch Pen, aveti acces la Sketchbook-ul interactiv, iar, prin optiunea MyOffice, puteti pregati prezentari impresionante. Televizorul converteste din 2D in 3D orice imagini, chiar si pe cele create cu ajutorul pentouch-ului, iar ele pot fi salvate si vizionate ulterior in Galerie sau pot fi printate direct de pe televizor. LG Pentouch TV preia multe din functiile unui calculator, oferind posibilitatea de a naviga pe Internet sau de a edita fotografii direct pe televizor, cu ajutorul Magic Touch Pen.
Ce este un spoof?
Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.