5 agentii de publicitate din Romania vor crea 5 parodii de reclame cu ajutorul televizorului LG Pentouch

5 agentii de publicitate din Romania vor crea 5 parodii de reclame cu ajutorul televizorului LG Pentouch

Timp de 5 saptamani, 5 agentii de publicitate din Romania vor primi televizorul de ultima generatie LG Pentouch pentru a-l testa si a realiza un spoof al unei reclame (romanesti sau straine, print, video sau online), utilizand functiile Pentouch, care permit desene si orice fel de creatie direct pe ecranul televizorului, prin touch screen.

Seria celor 5 agentii care isi vor testa creativitatea cu televizorul LG Pentouch incepe cu MRM Worldwide (in saptamana 31 octombrie – 6 noiembrie).

Spoofurile create de publicitarii din agentii vor fi publicate apoi, pe masura ce sunt create, pe pagina de Facebook IQads, intr-un album de poze sau la sectiunea Videos, in functie de formatul publicitar ales de agentii.

La finalul perioadei de creatie, fanii IQads vor putea vota spooful inscris de fiecare agentie in parte prin Like-uri, pe pagina de Facebook IQads, timp de o saptamana de la data postarii lucrarii.

Agentia de publicitate care va crea spooful cu cele mai multe like-uri pe Facebook va fi declarata castigatoare si va primi ca premiu televizorul LG Pentouch testat. Anuntarea castigatorilor va fi facuta pe 12 decembrie.

Acest proiect a fost dezvoltat de Kinecto pentru LG Romania si este sustinut de IQads.

Despre LG Pentouch TV

LG Pentouch TV este un televizor 3D inovator, cu touch screen. Prin intermediul creionului Magic Touch Pen, aveti acces la Sketchbook-ul interactiv, iar, prin optiunea MyOffice, puteti pregati prezentari impresionante. Televizorul converteste din 2D in 3D orice imagini, chiar si pe cele create cu ajutorul pentouch-ului, iar ele pot fi salvate si vizionate ulterior in Galerie sau pot fi printate direct de pe televizor. LG Pentouch TV preia multe din functiile unui calculator, oferind posibilitatea de a naviga pe Internet sau de a edita fotografii direct pe televizor, cu ajutorul Magic Touch Pen.

Ce este un spoof?

Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related