Saptamana aceasta galerii de arta din Bucuresti, muzee, agentii de publicitate si branding, shop-uri de design, locatii frecventate de industrii creative s.a.m.d.p. au primit in gazduire cateva sute de can-uri din aluminiu. E gresit spus in gazduire, mai degraba intru pastrare. Desi nici asa nu e bine spus. Adevarul e undeva la mijloc, adica intre gazduire si pastrare.
Cum vine asta, mai explicit? Pai vine cam asa: oameni cu aplecare catre arte sunt provocati, printr-un demers asimilabil unui act de direct marketing, sa contribuie la dezvoltarea design-ului cutiei de bere Grolsch, cutie dedicata exclusiv distributiei in Romania incepand cu toamna acestui an.
Si, ca de altfel in cazul oricarei actiuni de direct marketing, destinatarul e liber sa pastreze scrisoarea - in cazul acesta can-ul.
Recunoasteam ca ne-am dat ceva silinta sa facem scrisoarea demna de pastrat. De la procurarea can-urilor si a capacelor pana la oprirea unor linii de productie pentru cateva zile, ca sa imbuteliem nimic, am incercat sa punem pe masa artistului, in special pe masa designer-ului, ceva care nu-i cade musai in fiecare zi la indemana: ambalajul brut, nud, nealterat. Si ca atare sigilat.
Cu speranta ca tocmai prezenta aceasta inca nedevenita si ermetica sa provoace si sa inspire.
Pe de alta parte, tare mult ne-ar placea sa ne trimiteti can-urile inapoi!
Adica sa le tineti in gazduire numai cat sa va exercitati viziunea pe ele si-apoi sa ni le returnati. Stim ca am pus totul pe online. Stim ca regulamentele competitiei vorbesc despre upload-uri si voturi, despre jurizare, conturi si alte lucruri anacronice dorintei pe care v-o impartasim aici.
Dar, dupa aproape patru secole de traditie in care respectul pentru manufactura e litera de lege, un demers Grolsch parca n-ar mai fi la fel de Grolsch daca lipseste originalul.
Motiv pentru care ii rugam pe toti cei dispusi s-o faca sa ne returneze can-urile pictate, colate, vopsite, gravate sau oricum altfel manufacturate la adresa noastra din Calea Victoriei, nr 145, SAB Miller Ursus Breweries, etaj 5.
Trebuie sa mentionam cat se poate de clar ca optiunea de returna sau nu un can "manufacturat" nu influenteaza sub nici un fel regulamentul competitiei disponibil pe www.gcan.ro.
E doar un favor pe care vi-l cerem, pentru ca vrem sa pastram o samanta de hand-made in orice, chiar si in lucrurile produse la scara industriala.
Cu respect,
Echipa Grolsch
www.gcan.ro sau "se poate hand-made la scara industriala?"
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: