Care sunt criteriile dupa care se alege o locatie pentru organizarea unui training, conferinta sau un party corporate? Ce trebuie sa aiba o locatie si ce nu trebuie sa aiba ? Oare sefu' o sa aprecieze alegerea facuta?
Pentru a raspunde la toate aceste intrebari trebuie sa o luam pas cu pas.
Stabilim o intalnire cu managerii unor locatii si incercam sa adunam cat mai multe informatii care sa ne ajute in luarea unei decizii.
1. Suprafata salii sa fie generoasa.
2. Daca are stalpi sau coloane cade de pe lista pentru ca sigur se supara un coleg pentru ca el nu l-a vazut pe sefu' sau invers.
3. Trebuie sa aiba bucatarie proprie pentru ca sefu' apreciaza o mancare de calitate.
4. Sa aiba persoane in conducere cu care sa se poata discuta , eventual negocia , ca doar criza ne sufla in ceafa.
5. Parcare mare ca doar toata lumea vrea sa vina cu masina.
Te intrebi daca exista acest loc ? Iti spunem noi ca exista. Se numeste Presidential Ballroom si raspunde tuturor cerintelor tale.
Are 2 sali, Glamour cu o capacitate de pana la 130 de persoane la masa si 250 in picioare si Royal cu o capacitate de pana la 350 de persoane la masa si 550 in picioare.
Salille nu au coloane, totul este open space, astfel incat se pot aranja dupa necesitate.
Bucataria poate sa satisfaca cele mai variate gusturi si se adapteaza in functie de cerinta clientului. Presidential Ballroom incearca sa gaseasca solutii pentru fiecare client in parte si pentru fiecare buget!
Relaxati puteti sa veniti cu masinile pentru ca parcarea de la Presidential Ballroom este suficienta.
.
Daca va intrebati unde ne gasiti va spunem ca adresa noastra este sos. Pipera nr 48-50, sector 2, Bucuresti . Daca vreti sa aflati mai multe despre Presidential Ballroom puteti sa accesati site-ul nostru www.presidential.ro
Enjoy the presidential treatment!
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: