Trei nopti n-am putut sa dorm. Am incercat cu de toate, tot n-am reusit. Cand ma gandeam ca se-apropie "triunghiul mortii", brusc nu mai aveam aer.
Sa va explic. "Triunghiul mortii" e genul ala de proba pe care, ca baiat, trebuie s-o treci periodic de-a lungul vietii pentru a-ti demonstra calitatile. Cum intram in februarie, ma simt asa, ca si cum as intra intr-un triunghi al mortii. Valentine's Day, Martisorul SI Iepurasul. Una dupa alta. In fi-e-ca-re an.
In fiecare an, m-am simtit obligat sa-i cumpar ceva, din proprie initiativa sau impins de aluziile EI fine. "Ce-mi iei de Valentine's? Sa nu cheltuiesti mult, iubi, stii ca te iubesc oricum!" Oricum, adica "orice mi-ai lua", deci trebuia sa-i iau ceva.
Ceva nici foarte costisitor, nici foarte ieftin, nici mare, nici mic, nici cu picatele, poate cu dungi, in niciun caz roz (uraste rozul), fara sclipici, cu zorzoane, daca se poate. Asta am aflat abia anul trecut cand am picat cu gratie examenul "triunghiular". Ii luasem un trandafir de Valentine's, care arata cam singur, ce-i drept, si era si roz, pe deasupra. Invatat minte, de Martisor i-am luat un buchet de trandafiri rosii. Nici atunci n-am nimerit-o, mi-a spus ca se-astepta sa ma prind ca vrea sa primeasca brosa aia la care ne uitaseram noi vreo 10 minute in mall. De Iepuras, m-am gandit ca n-am ce sa gresesc daca-i cumpar un iepuras de plus, fetele sunt innebunite dupa chestiile astea. Poate-ar fi trebuit sa-mi aduc aminte de Bunny, iepurasul pe care l-a avut cand era mica si care-a facut infarct, speriat de "creatura" pe care o vazuse in oglinda. Si-mi povestise!
Anul asta nu trebuia sa se intample la fel. De unde si noptile albe, incercand sa gasesc cel mai potrivit cadou pentru EA. Chinuit de gandul ca o sa patesc la fel si anul asta, i-am raspuns la telefon lui Dan, care avea chef de-un fussbal. Mi-a zis ca el a rezolvat deja problema asta si ca nu trebuie sa-mi mai bat capul. Sa-i iau frumos un card preplatit, ambalat din magazin, restaurant sau salonul de frumusete. Succesul e garantat, efortul e minim si EA e fericita. Asa am si facut!
Acum stau si ma gandesc ce tare ar fi sa faca asta un brand. Adica sa personalizeze astfel de carduri pe care le poti face cadou celor dragi. L-ar putea ajuta Supercard sa le produca. Cardurile lor arata beton si functioneaza ca un voucher clasic, putand fi preschimbate intr-un abonament la o sala de fitness, de exemplu. Sau, daca preferati, o masa romantica in 2, o zi de rasfat la un centru de spa, produse cosmetice sau piese de imbracaminte etc. Mi se pare o solutie desteapta de fidelizare fata de un brand. Merge si pentru angajati. Dupa o zi relaxanta la un centru spa cum sa nu lucrezi mai cu chef?!
Super idee de Valentine's
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: