Lumea fuge de flyere, dar nu si atunci cand promoterii apar pe Segway

Proiectul Green Promotion "Segway Your Brand" se adreseaza brandurilor indraznete si se alatura astfel altor canale neconventionale de comunicare. Mai mult, Segway vine in intampinarea corporatiilor implicate in proiecte de responsabilizare sociala si protejare a mediului inconjurator ca un instrument nepoluant ce se poate deplasa in mediul consumatorului, pe strada, in malluri, la targuri si expozitii, la raft, pe stadioane sau la evenimente. GREEN PROMOTION le propune brandurilor din Romania sa ia un aer proaspat, tineresc si neconventional.

Pentru cei care nu stiu prea multe despre Segway, povestea a inceput cand inventatorul Segway, Dean Kamen, a vazut cum un tanar intr-un scaun cu rotile se lupta pentru a trece peste o bordura. Apoi Segway a luat o viata proprie. Acum Segway acopera in lumea larga diferite aspecte sociale si corporatiste: patrulare in aeroport, statii de tranzit, institutii, centre comerciale, campusuri si mai nou, un mod inovativ de advertising.

Segway este atat de 'catchy' pentru cine il intalneste pentru simplul motiv ca este inovativ, hi tech, unic si fun. Orice campanie pe Segway trebuie insa sa valorifice si un alt aspect foarte important: branduirea. Pe langa un suport standard de publicitate pus la dispozitie de Green Promotion, Segway se poate transforma cu usurinta intr-un telefon, intr-un chiosc mobil, intr-o ciocolata sau un laptop. Doar imaginatia poate trasa granitele modului in care un device Segway poate fi branduit. Totul devine direct mobile marketing...

"Dorind sa masuram experimental efectele unei campanii pe Segway, compania a facut un studiu pilot la Brasov, o caravana de 3 Segway impartind flyere in centrul orasului", spune Radu Bogdan, Managing Partner @ Green Promotion. Masuratorile au fost realizate de echipa Brennan Research & Consultants in doua faze, in timpul campaniei si post campanie. Procentul ceror care au refuzat campania s-a situat sub 10%, peste 90% dintre respondenti (participanti la campanie) au evaluat acest mod de comunicare cu nota maxima iar 2 din 5 participanti la campanie au luat ei insisi initiativa de a veni spre Segway pentru a primi materialele promotionale. Campaniile 'Try Me!' exista in portofoliul Green Promotion tot ca o concluzie a studiului, 87% dintre participantii la promotie cu varste intre 14-24 de ani manifestandu-si dorinta de a se da "macar putin" pe Segway. In faza post campanie, din 300 de persoane chestionate, apartinand unor comunitati (licee, magazine, institutii) din zone invecinate zonei de executie a promotiei, 172 auzisera de modul neconventional de publicitate si de campanie.



Green Promotion (www.greenpromotion.ro) pune la dispozitia companiilor intreaga logistica de executie a unei campanii: propriul parc Segway, logistica, suport de advertising, promoteri, project management. Capacitatea parcului permite in acest moment un volum de 80 de ore de campanie pe zi. Segway Advertising poate servi la lansari de produs, promotii, sampling, coupons, giveaways, retail, Try me! & many more...

Green Promotion are discutii cu cateva agentii de publicitate despre includerea acestui tip de promovare in mixul de comunicare a catorva branduri din propriile portofolii. Odata cu inceperea primaverii, pe 7 Martie, Green Promotion va merge in Paradisul Verde sa sustina "Welcome Spring", un eveniment organizat de HyperSport.ro, o comunitate indragostita de biking, sport, sanatate, eco si life-style activ.







Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related