Vremea in care statiile TV vindeau pur si simplu GRP este pe cale sa apuna.
De la o abordare preponderent cantitativa a a vanzarii de publicitate, accentul se pune treptat pe calitativ, pe ceea ce vindem. Intr-o piata sufocata de publicitate, in care spoturile se invalmasesc in calupurile publicitare, se naste intrebarea : Cum sa facem ca aceasta publicitate sa fie eficienta pentru clienti?
Prima TV a facut un prim pas in incercarea de a aduce un plus de valoare campaniilor advertiserilor: a creat primul departament de Non Spot in anul 2005 si a pus tot mai mult accent pe proiectele speciale dezvoltate impreuna cu clientii.
Anul 2007 intareste intentiile noastre de a fi alaturi de clientii care doresc sa iasa din anonimatul (obisnuinta) breackurilor publicitare: implementam la nivelul departamentului de vanzari conceptul Brand Care impreuna cu celelalte tari membre ale grupului Pro7Sat1.
Ce este Brand Care?
Pozitionarea brandului/ produsului clientului in centrul actiunilor noastre. Ceea ce ne intereseaza este ca proiectele pe care le propunem clientilor sa le vina "ca turnate" (taylored solutions) adica sa raspunda perfect nevoilor lor de comunicare.
Acest lucru nu este posibil insa decat in conditiile unei relatii bazate pe incredere reciproca (pentru ca fiecare parte trebuie sa dezvaluie putina strategie si obiective de comunicare) si in cadrul unui parteneriat de idei dezvoltat de statie, agentie si client.
Proiectele noastre se bazeaza pe o multitudine de produse si platforme media care sustin comunicarea integrata, vizand o eficienta maxima in transmiterea mesajelor catre consumator (sponsorship, miniprograms, AFP-uri, Internet, Telco, evenimente speciale, promotii, merchandising etc)
In paralel dezvoltam un nou departament, New Media, pentru a avea intregul suport derularea proiectelor speciale la 360ºi‚°
Ce inseamna acest lucru pentru advertiseri?
- Ca isi vor putea comunica mesajele catre consumatori prin intermediul unor proiecte care li se vor potrvi "manusa"
- Ca vor atinge mult mai eficient consumatorul prin multitudinea canalelor pe care le punem la dispozitie.
- Ca isi vor crea awareness si se vor diferentia de ceilalti competitori care folosesc doar metodele traditionale de publicitate
- Ca vor fi mai usor acceptati de catre publicul larg deoarece folosesc metode mai putin obtrusive de publicitate
- Ca vor fi peceputi ca inovativi, creativi si diferiti fata de ceilalti advertiseri
Nu suntem singurii din aceasta piata care facem proiecte speciale. Prin Brand Care trecem insa la un alt nivel. Un nivel consistent, coerent si organizat in care facem o altfel de publicitate si derulam intr-un mod eficient bugetele clientilor nostri