Ajutor de 10 milioane de euro pentru Ucraina de la grupul care deține Kaufland și Lidl

Ajutor de 10 milioane de euro pentru Ucraina de la grupul care deține Kaufland și Lidl

În fața răului, cei care pot, luptă cu arma. Ceilalți cu binele. Până la viitorul în care nu va mai trebui să luptăm în niciun fel în războaie absurde, ne concentrăm în prezent pe faptele bune. Alături de voluntari și ONG-uri care ajută acum refugiații din România sau trimit transporturi în Ucraina cu ajutoare, companiile își arată și ele susținerea pentru Ucraina. Aici o listă cu cele care s-au implicat din primele zile ale războiului. 

Ieri, Lidl România a anunțat o donație de 10 milioane de euro pentru Ucraina, din partea grupului Schwarz (care deține Kaufland și Lidl).

Grupul Schwarz este aproape în aceste momente grele de populația ucraineană, venind cu un ajutor umanitar (în regim de urgență) sub formă de produse de primă necesitate: alimente neperisabile, textile de uz casnic, articole de îngrijire personală și alte produse de strictă necesitate, în valoare de 10 milioane de euro

De la începutul acestei crize, compania colaborează cu o serie de organizații neguvernamentale și a oferit deja donații în bani și în produse în valoare de 3 milioane de euro, sprijin care a fost majorat la 10 milioane.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related