New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG 

New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG 
Andreea Gavrilă, co-fondatoare & Digital Strategy and Creative Director New Moon/ Mădălina Turbatu, co-fondatoare și Business Director New Moon

Agenția digitală full service și-a majorat cu 55% cifra anuală de afaceri din 2021.

Agenția digitală full service New Moon, proiectul antreprenorial lansat în 2019 de Mădălina Turbatu și Andreea Gavrilă, a închis 2021 cu o cifră de afaceri în creștere cu 55% și un portofoliu diversificat de clienți, pe fondul consolidării echipei și al parteneriatului strategic cu Graffiti PR.

Specializată în inteligență creativă aplicată în mediul digital, New Moon a câștigat cinci din cele șapte pitchuri la care a participat în ultimele 6 luni. În acest moment, echipa New Moon coordonează peste 10 proiecte diverse de comunicare și strategie digitală pentru companii multinaționale sau antreprenoriale care sunt lideri de piață în industriile de profil.  

„Trăgând linie, vedem niște rezultate peste așteptări după un an de creștere”, spune Mădălina Turbatu, co-fondatoare și Business Director New Moon. „În spatele acestor cifre stă foarte multă muncă și o echipă de doar șase profesioniști în comunicare digitală care livrează rapid și la un standard foarte ridicat de calitate. Încă de la începutul proiectului New Moon, ne-am propus să fim activ implicate în fiecare campanie la care lucrăm și să avem întotdeauna o linie deschisă de comunicare cu clientul principal, ca să îi înțelegem nevoile reale și să gândim soluții creative, dar aplicate și eficiente pentru provocările sale de business”.

Ea adaugă: „Este îmbucurător că, după 6 luni de parteneriat strategic cu Graffiti PR, am reușit să creștem cifra de afaceri cu 55% față de 2021. Acest fapt ne încurajează să apăsăm pedala de accelerație și să ne gândim deja la dezvoltarea unor noi verticale de business. Dacă în 2021 am văzut lumea prin lentile diverse și provocări strategice pentru fiecare dintre clienții noștri, în 2022 ne propunem să construim proiecte ce aduc un aport pozitiv în viața consumatorului final, proiecte care nu depind pe termen lung de platforme third-party, ci pot redefini barierele ecosistemului social media.”

Andreea Gavrilă, co-fondatoare & Digital Strategy and Creative Director New Moon, continuă: „Nu am fi putut ajunge aici fără echipa care ne-a stat alături sau fără spiritul antreprenorial al fiecăruia dintre noi. În anul în care bugetele de marketing au fost reevaluate, am redescoperit pasiunea pentru industrie tocmai prin natura acestor provocări. Într-o echipă de doar 6 specialiști am reușit să ocupăm un loc la masa pitchurilor alături de cele mari agenții din piață și să securizăm un business cu suflet de web 3.0, ancorat în noua economie digitală. Sunt încrezătoare în ambiția și agilitatea echipei noastre de a se reorienta în timp real și de a putea înțelege rapid că un brief este doar vârful unui iceberg și că trebuie decodat într-o schemă mai mare a lucrurilor: de la indicatori de brand, verticale de business, comportamente de consum, la trenduri globale sau locale și nu numai. Adaptabilitatea este superputerea noastră. La fel și încrederea că David va avea mereu ceva de spus în fața oricărui Goliat.”

Parteneriatul cu Graffiti PR a început în vara anului trecut, aducând laoaltă capabilitățile globale și knowhow-ul unei agenții cu tradiție și tracțiune pe piața locală, pe de o parte, și creativitatea, dinamismul și entuziasmul unei echipe tinere, dar cu experiență demonstrată în industrie, de cealaltă parte. 

„Modul de a aborda comunicarea PR-driven definit prin Meaning+ al Graffiti PR s-a suprapus perfect pe spiritul antreprenorial al echipei New Moon, iar această chimie s-a transmis și în calitatea produsului de comunicare livrat la client, produs care se aliniază cerințelor noii generații de consumator și a felului în care acesta consumă conținut în 2022. Adică, am suprapus unui produs de PR o mai bună înțelegere a mediului digital, a creativității digitale și împreună am livrat un produs mai bun și mai complet clienților comuni. Agilitatea și dinamismul echipei New Moon completează perfect experiența consultanților Graffiti PR într-un trinom de tip obiective-viziune-rezultate, framework pe care îl urmărim îndeaproape alături de toți partenerii și clienții noștri”, spune Bogdan Tomoiagă, Managing Director Graffiti PR.

Printre proiectele nou câștigate de New Moon în 2021 se numără:

  • Mercedes-Benz Romania (în parteneriat cu Graffiti PR) - Servicii de comunicare corporativă și de PR. New Moon a contractat ulterior serviciile de social media și creație ongoing pentru divizia Mercedes-Benz Vans și pentru proiectul de brand Keep Businesses moving, servicii de suport pe strategie și creație digitală pentru proiecte punctuale;
  • Queen Aloe Vera - Servicii de poziționare de brand, strategie și creație de comunicare digitală;
  • Decathlon - Campanie națională de employer branding (on-going 2022);
  • Philips - Servicii de strategie de comunicare și creație pentru pagina de Instagram;
  • Contul regional Endava - Servicii de comunicare integrată și creație pentru Europa Centrală.

Portofoliul New Moon mai include branduri reprezentantive pentru industria IT (Safetech Innovations sau Teamogy România), ONG-uri (World Vision România, WWF România), dar și branduri de health & consumer technology (Philips România și Epson).

Totodată, echipa New Moon asigură suport strategic și creativ digital-driven pentru o parte dintre clienții Grafitti PR, precum Carrefour și OMV Petrom  – diviziile de CSR.

Pentru 2022, New Moon mizează pe dublarea cifrei de afaceri și o echipă mărită la cel puțin 10 profesioniști, cu background solid și portofoliu reprezentativ în industrie.

„2022 va fi un an de creștere și dezvoltare pentru agenția noastră”, spune Mădălina Turbatu. „Ne propunem să ne poziționăm cât mai clar în acele industrii și segmente de activitate unde proiectele noastre recente și-au confirmat deja valoarea pentru clientul final: technology, consumer goods și employer branding.”

”Este important să identificăm parteneriate de business pe termen lung cu acele companii care se regăsesc în abordarea noastră de lucru menită să genereze performanță în business prin inteligență creativă și soluții integrate”, adaugă Andreea Gavrilă. 

Din echipa New Moon mai fac parte:
Art&Copy: Iulia Dămăroiu - Senior Art Director - și Ioana Cozma - Senior Copywriter – cu o experiență de peste 7 ani în publicitate, Iulia și Ioana sunt o echipă încă de la începutul carierei și au explorat toate nuanțele industriei: ATL, BTL, PR și Digital; digitalul, însă, rămâne pasiunea de bază.
Digital Marketing & Performance Specialist: Alexandra Jianu – cu peste 5 ani în digital marketing, Alexandra este responsabilă de atingerea obiectivelor clienților New Moon dintr-o perspectivă community-driven, dar și axată pe zona de performance media.
Sr. Account Manager: Cătălin Predacu peste 5 ani de experiență cumulată în digital advertising, marketing sportiv și comunicare politică, Cătălin lucrează îndeaproape cu clienții New Moon și reprezintă interfața de strategie de business și manager de proiect pentru întreg portofoliul agenției.

Fondată în 2019 de Mădălina Turbatu și Andreea Gavrilă, New Moon este o agenție digitală full service ce oferă servicii de comunicare integrată, printr-o abordare digital-driven și bazată pe un framework de inteligență creativă. Cele două tinere antreprenoare au adus un portofoliu solid de knowhow și proiecte de media și advertising implementate pentru clienți corporate sau antreprenori români. La jumătatea lui 2021, New Moon s-a alăturat ecosistemului de parteneri Graffiti PR, ca răspuns la nevoile clienților acestora de soluții de transformare digitală interconectate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related